[NEC Cd-romwisselaar] 4 aparte stations

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:09

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Ik heb al een aantal jaren een Cd-romwisselaar (NEC CD-ROM Drive:251 aldus apparaatbeheer, 4 drives met 16 speed) . Onder Windows 95 heb ik het nog voro elkaar gekregen om 4 aparte stations in 'Deze Computer' te krijgen maar nu (Windows XP) gaat dat niet meer, of teminste de standaard driver ondersteunt dit niet blijkbaar (toch raar, want Windows herkent hem wel als een wisselaar).

Ik ben nu al aan het zoeken geweest maar ik kom bij de site van NEC bij dit uit: http://support.nectech.com/advmedia/drivers/maildisk.htm.
NEC Technologies does not own the Right to Post this driver on any of NEC's on-line Services. We can mail you a copy of this driver for $15.00 (this charge covers the disk duplication and mailing). Please contact and provide to us your complete mailing address, telephone number and a major credit card number. NEC Technologies accepts Visa, American Express, Discover and MasterCard credit cards.

We, Advanced Media Technical Support Staff, can be reached at 800-632-4667 8:30 A.M. to 5:15 P.M. EST~ Monday through Friday.
Sorry, maar ik gaat mooi niet dokken (dat ding kostte toen der tijd 200 gulden meen ik) en ik denk dat er vast wel een andere mannier is. Zijn er mensen die nog zo'n wisselaar hebben (en de drivers) of weten hoe ik meerdere stations in Windows krijg?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Dubbelpost?

Al geprobeert om al je sleetjes te vullen met CD's en dan naar Windows XP te booten ?

Hoeveel CDSpelers zie je onder apparaatbeheer ? (bij Win9x zouden dat er zoveel moeten zijn als dat je wisselaar CD's kan bevatten...)

ASPI-layer al geupdate ?

Vreemd dat het onder XP niet werkt (aangenomen dat het daar aan ligt), bij mij werkt het onder Windows 95C en 98SE wel - heb nu tijdelijk niet de mogelijkheid om het voor je te testen onder Win2K/XP...

Verwijderd

[rml][ NEC Cd-romwisselaar] 4 aparte stations[/rml]
Lijkt me handig om in 1 topic door te gaan en aangezien er nu meer reacties in de andere staan lijkt me dat het draadje waar je verder zou moeten gaan :)
Dan kan deze dicht. Nu nog een echte mod vinden :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dan ben ik niet goed genoeg zeker :P.

[ Voor 21% gewijzigd door Compubiter op 25-02-2003 06:57 ]

Dit topic is gesloten.