• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ha die beste medetweakers,

Ik wil dus een MP3 speler kopen en wel van het merk Mpio :) --> nu zit ik met 3 keuzes :P

- Mpio FL100 Digital Player
(http://www.mpio.com/produ...nfo.html?id=17&category=1)

- Mpio DMG Digital Player
(http://www.mpio.com/produ...nfo.html?id=14&category=1)

- Mpio DMK Digital Player
(http://www.mpio.com/produ...nfo.html?id=11&category=1)

Uit deze players wil ik mijn keuze maken, echter ontgaan ze elkaar TE weinig in prijs om het daarop te baseren ... Ze beschikken allen over 128MB standaard (en dat is imho even genoeg). Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze moeilijke keuze !

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

marzzman schreef op 25 februari 2003 @ 01:09:
Ha die beste medetweakers,

Ik wil dus een MP3 speler kopen en wel van het merk Mpio :) --> nu zit ik met 3 keuzes :P

- Mpio FL100 Digital Player
(http://www.mpio.com/produ...nfo.html?id=17&category=1)

- Mpio DMG Digital Player
(http://www.mpio.com/produ...nfo.html?id=14&category=1)

- Mpio DMK Digital Player
(http://www.mpio.com/produ...nfo.html?id=11&category=1)

Uit deze players wil ik mijn keuze maken, echter ontgaan ze elkaar TE weinig in prijs om het daarop te baseren ... Ze beschikken allen over 128MB standaard (en dat is imho even genoeg). Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze moeilijke keuze !
\
ros de prijzen erbij ik ben ook geintresseerd!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
De fl100 is de nieuwste generatie, dus daarop gebaseerd kun je het beste voor de fl100 gaan. Tevens heb ik zelf de fl100 en ben er zeer tevreden over. Ik heb echter niet naar die andere twee spelers gekeken en dus zul je dit toch nog ff voor jezelf moeten vergelijken. Maar denk eraan dat nieuwere modellen meestal beter zijn in deze snelle technologisch vooruitsnellende markten.

• Cassius
  • Niet online
Dark Matter schreef op 25 February 2003 @ 12:14:
De fl100 is de nieuwste generatie, dus daarop gebaseerd kun je het beste voor de fl100 gaan. Tevens heb ik zelf de fl100 en ben er zeer tevreden over. Ik heb echter niet naar die andere twee spelers gekeken en dus zul je dit toch nog ff voor jezelf moeten vergelijken. Maar denk eraan dat nieuwere modellen meestal beter zijn in deze snelle technologisch vooruitsnellende markten.
Thnx, dan weet ik iig dat dat de nieuwste is :) !

Ziet er wel gaaf uit though :P ... (wel duur)

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 11:49:
[...]

\
ros de prijzen erbij ik ben ook geintresseerd!
check bijvoorbeeld www.mp3man.nl !

De meeste mensen deugen!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:56
De DMK kan niet worden uitgebreidt met extra geheugen.
De DMG is verder wel een goeie speler alleen zou ik toch voor de FL100 gaan aangezien IK die mooier vindt. Volgens mij is ie ook kleiner ofnie?

edit: waarom wil je perse een mpio? Is een I-River niks dan?

[ Voor 14% gewijzigd door heuker op 26-02-2003 00:10 ]

Verwijderd

Waarom zou je 239 euro (= +/- 520 hollandse guldens!!!) neertellen voor een player met 128 MB als je voor ongeveer 150 euro extra een player met 20GB(!!!) kan krijgen?? Okee, het is toch weer 150 euro, even iets langer sparen, en tegen de tijd dat je het geld bij elkaar hebt is ie vast wel weer goedkoper... Voor minder dan het dubbele van de prijs heb je toch wel 19.89GB extra disc space!

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=1789

Hij blijft mooi!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 17:03
Ik zou niet weten wat ik met 20 GB moet doen :) Ik heb soms al moeite om 64 Mb aan MP3 uit te kiezen.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Jaded schreef op 27 februari 2003 @ 20:54:
Ik zou niet weten wat ik met 20 GB moet doen :) Ik heb soms al moeite om 64 Mb aan MP3 uit te kiezen.
Als een Ex Ipod 10 gig eigenaar moet ik zeggen dat ik nog niet eens 5 gig vol had staan op dat ding. Je luistert toch alleen maar naar de zelfde paar nummers dus om nou altijd al je nummers bij je te hebben is naar mijn mening een beetje nutteloos. Als die Flash MP3 spelers wat goedkoper worden dan wil ik wel de 256 MB Iriver halen die zo onwijf klein en gaaf is. Maar dan mag ie wel even dalen van prijs. Maar voor nu kan ik het wel volhouden met de radio op m'n telefoon.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 00:22:
Waarom zou je 239 euro (= +/- 520 hollandse guldens!!!) neertellen voor een player met 128 MB als je voor ongeveer 150 euro extra een player met 20GB(!!!) kan krijgen?? Okee, het is toch weer 150 euro, even iets langer sparen, en tegen de tijd dat je het geld bij elkaar hebt is ie vast wel weer goedkoper... Voor minder dan het dubbele van de prijs heb je toch wel 19.89GB extra disc space!

[afbeelding]

Hij blijft mooi!
jaaaaa, jottum, mag je ook meteen gaan w88 voordat je 20GB erop hebt staan via USB (2.0)

echt, das 2000 minuten, pakweg 30 uur MP3 muziek. dubbele als je et in WMA doet (ogg week niet zo ff uit men hoofd). persoonlijk zou ik er niks aan hebben, en das wel ff 150 euro, 330 gulden meer.

520 en 850 guldens vink te groot verschil voor 19,8 GB die ik niet gebruik meer.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04:54

MaDLiVe

.-Observer-.

(jarig!)
Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 22:00:
[...]

jaaaaa, jottum, mag je ook meteen gaan w88 voordat je 20GB erop hebt staan via USB (2.0)

echt, das 2000 minuten, pakweg 30 uur MP3 muziek. dubbele als je et in WMA doet (ogg week niet zo ff uit men hoofd). persoonlijk zou ik er niks aan hebben, en das wel ff 150 euro, 330 gulden meer.

520 en 850 guldens vink te groot verschil voor 19,8 GB die ik niet gebruik meer.
:P
Misschien moet je dan stoppen met het omrekenen naar guldens. Ik bedoel dan durf je toch niets meer te kopen. Behalve dat is het volkomen nutteloos. Je moet je uitgaves naar de hand van je inkomen beoordelen ;)

Ik heb de FD100 van mpio bestelt. Dies is naar mijn mening toch mooier dan de fl100. Bovendien heeft hij ook een remote en maakt gebruik van smc wat ik hier nog heb liggen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

check bijvoorbeeld dat jij een topic opent en graag daarvoor zo veel mogelijk info verschaft :D ;)

• Cassius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 23:08:
[...]

check bijvoorbeeld dat jij een topic opent en graag daarvoor zo veel mogelijk info verschaft :D ;)
LoL, het spijt me :o !!! (hopelijk heb je de prijzen al ;) )

En nee, ik ga NIET meer dan 200 euro uitgeven (ietsie erboven, maar 240 = al way too much) aan een MP3 speler en die dan volzetten met nummers die ik toch nooit luister !

128MB = genoeg voor me.

FL100 is idd het nieuwste. I-River heb ik zeker ook naar gekeken, maar het leek mij dat Mpio wat meer productie ervaring had in de MP3 spelers en dus viel mijn oog daarop, correct me if I am wrong. En ach, ik moet toch keuzes maken :P !

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

haha, mpio meer ervaring dan iriver??
Ik zal je vertellen, ik heb vorige week een nieuwe mp3 speler gekocht, en wel een iriver ifp180T :D
Waarom? Omdat er voor mijn oeroude riovolt sp100 (3 hele jaren oud), die ook geproduceerd werd door iriver, gewoon op 2 Februari 2003 nog nieuwe firmware uit is gekomen!
Dat noem ik nog es service!

Ik zou het wel mee laten wegen ;)

Verwijderd

Jaded schreef op 27 februari 2003 @ 20:54:
dat heb ik dus ook, ik heb nu de mpio fl100, top ding! en ook uitbreidbaar van 256 ---> 512 ideaal dus!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17
Kick dan niet ofzo .. :|
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.