Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

zwart frontje voor zip-drive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een mooie zwarte kast gekocht en alle andere spullen zijn ook al zwart. ik moet alleen nog een zip-drive inbouwen die wit is. kan ik hiervoor geen zwart frontje bestellen? ik kan zelf nl. niets vinden.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ze bestaan wel, ik zag ze laatst in Compaq Evo's zitten. Dus misschien effe bij Iomega checken?

Verwijderd

Topicstarter
ja die apparaten van compaq zijn wel los te koop, maar wel voor 219 euro. lijkt me sterk dat ze losse frontjes verkopen. ik zal het wel proberen te bestellen in een winkel ofzo.

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 18:21

sjorsfeenema

de mijne is mooier

pak je toch gewoon een spuitbus

die van hen is mooi....

Verwijderd

Topicstarter
nee het moet zwart blijven en niet lelijk worden na een tijdje. en daarbij komt dat ik het te duur vindt om 10 euro uit te geven aan spuitbussen voor zo'n lullig dingetje als het frontje minder kost (moet haast wel) en beter is.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

als je het per 1 stuk bestelt dan kost dat wel meer dan 10 euro, dat kan je zwart op wit geven. Heb laats onderdeel moeten bestellen voor een canon kopieer apparaat, was 300 euro, een klein l*llig plastic dingetje. Spuitbus is enige mogelijkheid denk ik, tenzij je er veel geld voor over hebt! Maar nog even wat anders... Zipdrive?????????? Nu nog?

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Zipdrive ownt. Gebruik het ook nog heel vaak ja. Tis heel handig als je vaak bestanden moet transporteren enzo.
Ik zou ook gewoon spuiten. Koop je voor 7 euro een spuitbusje en dan doe je daarna ook je cd spelers enzo ermee, of je spuit je mobiele telefoon whatever.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Mwoah, USB flash drive ownt vind ik persoonlijk. Maar moet zeggen dat die nieuwe 750 MB zip wel lekker werkt.

Canon Digital Ixus V3

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

maat van mij had de zwarte variant gekocht op de pc discount beurs in eindhoven voor een prikkie.

als je hem zoekt. zou ik daar eens gaan kijken. misschien dat je daar iets vind.

Verwijderd

Topicstarter
jow bedankt. zit nu toch op kamers in eindhoven dus dan kan ik best een langs gaan
Pagina: 1