Toon posts:

grafiche confiuratie schil voor redhat linux?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook configuratie schillen voor linux om settings te veranderen doormiddel van duidelijke menu's?

Deze vraag zal vast eerder zijn lang gekomen alleen de zoeker is kapoet.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 19:42

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ja, daar zijn er heel veel van. Je komt ze vanzelf tegen als je GNU/Linux installeert...als je op dat moment een specifieke vraag hebt, dan kun je die hier stellen. Dit is te algemeen om een goed antwoord op te kunnen geven :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Een schil? Je bedoelt een grafisch stuk *speciaal* om te configureren? Want vanuit X kun je ook gewoon een boel configgen.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan hem niet vinden in mijn redhat instalatie en ik begin het een beetje zat te worden om alles met de hand te doen.

dus ik zoek een goede GUI voor server setings

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-05 12:11
Windows ;)

Serieus, als je niet met een CLI wilt werken lijkt me Win2k ofzo een beter alternatief voor je.

[ Voor 84% gewijzigd door Arzie op 25-02-2003 00:15 ]

Verwijderd

Zie -=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-. Wij zijn hier geen helpdesk, en deze informatie is in overvloed te vinden op de urls in het helpdesk draadje plus dat de google cache ook boordensvol zit met dit soort informatie, succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.