Toon posts:

Creative Jukebox 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry alvast als het niet in het goede onderwerp staat, maar dacht dat het hier in moest. 2. ik heb de search al meerdere malen gebruikt, maar het is me nog nooit duidelijk geworden...

ok nu mijn vraag.

Ik krijg morgen een Creative Jukebox 2 (10gb usb2.0) nou heb ik een vraag, ik lees overal dat hij 128kbps mp3 ondersteund, maar ondersteund hij ook wel 192, of is er anders firmware voor te downloaden, ik heb op www.nomadworld.com en www.nomadness.net gekeken, maar hier staat de jukebox2 niet bij.
kan iemand mij hier mee helpen? 8)7 :?

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:59
een nieuwe speler van een bekend merk, en zeker zo'n dure zal geen problemen hebben met 192 kbps

• JT
  • Laatst online: 18:13

JT

VETAK y0

Hij staat er wel degelijk, je kan het evt vinden in reviews en ook met logisch nadenken kom je er.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
dankje, de jukebox staat er idd wel 100 keer in, maar zoals ik al zei, daar kon ik niet in vinden wat voor een kbps hij maximaal aan kon

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de jukebox in huis, hij draait 192 kbps perfect, dus doe maar slotje thanx

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

de Jukebox, ook de eerste versie ondersteunt alle versies van 32 tot 320kbit/s

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Pagina: 1