[Handheld]Zoek er een in de klasse 150-250 Euro

Pagina: 1
Acties:

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Topicstarter
Wat lijkt jullie de beste keuze voor een nieuwe handheld tussen de 150 a 250 euro ??
Voor bijhouden agenda, todo lijsten << erg belangrijk
Adresboek
Communicatie met IRda (zowel Nokia 7210 als Laptop)
Kleine notes, korte tekstverwerking

[ Voor 49% gewijzigd door E-Mile op 24-02-2003 23:20 ]

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Hangt er helemaal vanaf wat je er mee wilt doen... meer info.

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Topicstarter
zie edit

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hier moet toch wel wat tussen staan. Je kunt je wensen zelf aangeven en Kieskeurig komt met een advies compleet met gebruikerservaringen en verkooppunten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Topicstarter
Voor degenen die straks de search gebruiken en dit topic tegenkomen, als je gaat kijken voor iets hogers dan 150 kom je in de klasse 'met kleurenscherm' uit, dit betekent ook dat je meteen moet gaan betalen voor LCD etc. iets goeds komt dan al gauw boven de 250 uit. Dus iemand met deze wens kan momenteel het beste gaan met een Palm Zire achtig type. Ik heb ook echt vandaag de Palm Zire gekocht en ben er heel blij mee :*

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-02 09:15

FastBunny

Give it the Works !

Die Palm Zire ofzo die van rond de 129 € ?

Lijkt veel op de M100 die ik nu heb en die bevalt me opzich prima :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:20

scorpie

Supra Addict

ik snap eventjes iets niet he...
TS wil een palm / handheld / whatever voor een prijs van 150 a 250 euro, en komt fijn thuis met een zire (volgens kieskeurig 540 euro).
kijk ik nu naar een super versie van de zire ofzo? :? :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-02 17:32
Zire = elcheapo (no offence) palm versie.
Tungsten T is degene die je waarschijnlijk gezien hebt. Dat is de zakelijke high-end versie.

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:20

scorpie

Supra Addict

--RoelZ-- schreef op 25 February 2003 @ 21:43:
Zire = elcheapo (no offence) palm versie.
Tungsten T is degene die je waarschijnlijk gezien hebt. Dat is de zakelijke high-end versie.
nee, ik zie het al, onderaan bij kieskeurig staat een bedrijf die de zire voor 6500 euro verkoopt, terwijl ze allemaal voor +/- 120 staan, dus het zal wel een gemiddelde zijn ofzo :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Topicstarter
129 bij de Dixons :P dus geen duur apparaat :9

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Aangezien de Zire in blisterverpakking wordt verkocht, is het waarschijnlijk zo dat je voor die hogere prijzen een doos met Zires koopt (per 10 verpakt ofzo).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:21

Zak

Sony SL-10.

Pluspunten:
+hoge resolutie
+8mb
+geheugen uitbreidbaar
+losse AAA batterijen

Kost ongeveer 220

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Topicstarter
Zak schreef op 26 February 2003 @ 01:04:
Sony SL-10.

Pluspunten:
+hoge resolutie
+8mb
+geheugen uitbreidbaar
+losse AAA batterijen

Kost ongeveer 220
en daar kom je nu mee :+

* E-Mile heeft gat in z'n hand op het moment dat er geld in ligt :/

[ Voor 12% gewijzigd door E-Mile op 26-02-2003 09:33 ]

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-02 14:23
Als je een beetje rondzoekt (marktplaats.nl, ebay) kan je voor iets meer dan 100 euro een vrijwel nieuwe Palm Vx op de kop tikken, nog steeds één van de betere Palm's, qua functionaliteit (8mb, lithium-ion rechargeable batterij, backlight, cradle) en vooral qua vorm/uiterlijk is het nog steeds dé referentie.
Ik gebruik er al jaren één, en voel nog lang niet de behoefte om naar een ander/nieuwer model pda te upgraden, gaat nog zeker een aantal jaar zonder problemen mee.
Verder kan je voor weinig geld accessoires kopen, heb een paar weken geleden op ebay voor 14 dollar (!) een origineel nieuw-in-de-doos Palm-Vx modem (33k6) gekocht (kan je op de achterkant van je Palm klikken), erg handig als je op reis gaat en niet voor de hoofdprijs via GSM wilt internetten (e-mail, MSN Messenger, enz).

[ Voor 27% gewijzigd door RoccoS op 26-02-2003 09:45 ]

Verwijderd

Idd sony sl-10 met gp batterijen ... sinds vorige week blije eigenaar van die kleinood. Memory stick uitbreiding erbij en gaan met de pda. Heerlijk scherp scherm alleen niet zo best te lezen onder alle omstandigheden. Ik had hiervoor een palm V die echt bij iedere lichtsterke goed te lezen was en dat valt een beetje tegen maar voor de rest is ie echt goed.
Met Gp batterijen zijn het goed te doen, want ik was een beetje huiverig om batterijen ten opzichte van een accu te gebruiken.
Ik vind dat sony een veel beter produkt op de markt heeft gezet dan palm.
Palm heeft nu een supercheapo (zire) met lage res, 2 mb mem en een duur produkt, tungsten (400 euro). In het tussensegment zit alleen de m130 en das nou echt een flop.. klein scherm maar wel kleur.. 8 mb maar plastic buitekant die niet lekker stevig aanvoelt etc.

Maar dit even ter evaluatie van mijn search de afgelopen weken naar een nieuwe betaalbare pda.
Pagina: 1