AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Lijkt veel op de M100 die ik nu heb en die bevalt me opzich prima
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
TS wil een palm / handheld / whatever voor een prijs van 150 a 250 euro, en komt fijn thuis met een zire (volgens kieskeurig 540 euro).
kijk ik nu naar een super versie van de zire ofzo?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Tungsten T is degene die je waarschijnlijk gezien hebt. Dat is de zakelijke high-end versie.
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
nee, ik zie het al, onderaan bij kieskeurig staat een bedrijf die de zire voor 6500 euro verkoopt, terwijl ze allemaal voor +/- 120 staan, dus het zal wel een gemiddelde zijn ofzo--RoelZ-- schreef op 25 February 2003 @ 21:43:
Zire = elcheapo (no offence) palm versie.
Tungsten T is degene die je waarschijnlijk gezien hebt. Dat is de zakelijke high-end versie.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pluspunten:
+hoge resolutie
+8mb
+geheugen uitbreidbaar
+losse AAA batterijen
Kost ongeveer 220
en daar kom je nu meeZak schreef op 26 February 2003 @ 01:04:
Sony SL-10.
Pluspunten:
+hoge resolutie
+8mb
+geheugen uitbreidbaar
+losse AAA batterijen
Kost ongeveer 220
* E-Mile heeft gat in z'n hand op het moment dat er geld in ligt
[ Voor 12% gewijzigd door E-Mile op 26-02-2003 09:33 ]
Ik gebruik er al jaren één, en voel nog lang niet de behoefte om naar een ander/nieuwer model pda te upgraden, gaat nog zeker een aantal jaar zonder problemen mee.
Verder kan je voor weinig geld accessoires kopen, heb een paar weken geleden op ebay voor 14 dollar (!) een origineel nieuw-in-de-doos Palm-Vx modem (33k6) gekocht (kan je op de achterkant van je Palm klikken), erg handig als je op reis gaat en niet voor de hoofdprijs via GSM wilt internetten (e-mail, MSN Messenger, enz).
[ Voor 27% gewijzigd door RoccoS op 26-02-2003 09:45 ]
Verwijderd
Met Gp batterijen zijn het goed te doen, want ik was een beetje huiverig om batterijen ten opzichte van een accu te gebruiken.
Ik vind dat sony een veel beter produkt op de markt heeft gezet dan palm.
Palm heeft nu een supercheapo (zire) met lage res, 2 mb mem en een duur produkt, tungsten (400 euro). In het tussensegment zit alleen de m130 en das nou echt een flop.. klein scherm maar wel kleur.. 8 mb maar plastic buitekant die niet lekker stevig aanvoelt etc.
Maar dit even ter evaluatie van mijn search de afgelopen weken naar een nieuwe betaalbare pda.