[PC] Indiana Jones and the Emperors Tomb

Pagina: 1
Acties:

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Got/indiana_head.jpg

Laatst nog de films op tv gezien en dat zijn gewoon classics :) daarom heb ik eigenlijk wel zin in deze action/adventure game die ergens midden maart uit gaat komen. Die vorige indiana jones voor de pc was ook wel geinig dacht ik maar die heb ik volgens mij niet veel gespeeld en is een tijd geleden ;) Nog geen topic over gezien dus bij deze :+

Game Info
Indy Returns for a Heart-Stopping

You're Indiana Jones. Legendary adventurer. Daring rogue. And the most butt-kicking archaeologist the world has ever seen. It's 1935 and this time you must prevent a powerful Chinese artifact from falling into evil hands. This globe-spanning adventure pits you against evil Nazis and the Asian underworld with a mysterious and alluring partner, Mei Ying. It'll take more than just a trusty whip and pistol to avoid deadly traps and navigate through all the dangerous environments. Do you have what it takes to make it back alive?

Features:

• Fierce fighting action and hand-to-hand combat from street brawls to martial arts battles.

• Shotguns, submachine guns, a plethora of improvised weapons -- and of course, Indy's trusty whip and pistol.

• Original storyline with new villains, enemies and an alluring partner.

• Leap, swim, climb and punch your way through exotic locales.

• Explore levels across the globe from the jungles of Ceylon and underwater palaces in Istanbul to the deadly streets of Hong Kong and beyond.

Meer info is te vinden in deze Faq
System Requirements
Operating System: Windows 98, ME, Windows 2000, and XP.
Computer: 100% DirectX compatible computer required.
CPU: Pentium III 733Mhz or better required.
Memory: 128 MB RAM required.
Graphics Card: GeForce 256 video card or better required.
Sound Card: DirectX compatible sound card required.
CD-ROM: Quad Speed IDE or SCSI CD-ROM drive required.
Input Device: 100% Direct Input compatible keyboard or mouse required.
DirectX: Requires DirectX 8.1 or higher required.
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/indiana/images/screens/42.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lucasarts.com/products/indiana/images/screens_pc/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/02/03/indianajones/tomb_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/indy_pc/screen1_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/screens/pc_indy/2003-03-08/screen4_large.jpg

Homepage
Commercial
Trailer
Boxshot

Release date: uit.

[ Voor 7% gewijzigd door aftermath op 27-03-2003 18:36 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:19
Ziet er wel geinig uit, als de besturing een beetje jedi knight achtig is kan het best een gaaf spel zijn :)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kheb de demo op de xbox gespeeld en lijkt me erg leuk (nja, aan de demo te zien :))
Maar ik vond de framerate daar afentoe wat tegenvallen :o

Maarja, daar zal je op een ok pc geen last van hebben :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-02 10:18
ik vind ut niet echt wat je noemt mooi, maar misschien is de gameplay wel super.
Hoop dat het niet zo langzaam is als die vorige indy game

Icons are overrated

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:20

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik heb net toevallig Indiana Jones, The Fate of Atlantis uitgespeeld... Dat is pas een mooi spel.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:03
Het ziet er aardig mooi uit en je ziet op de plaatjes aardig wat actie :)
Als de besturing wat makkelijker is dan het laatste spel wordt dit misschien wel een heel leuk spel. Het laatste deel, waarvan ik de naam kwijt ben, was nogal moeilijk te besturen vond ik.

The devil is in the details.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

MaRc0 schreef op 25 februari 2003 @ 17:21:
Het ziet er aardig mooi uit en je ziet op de plaatjes aardig wat actie :)
Als de besturing wat makkelijker is dan het laatste spel wordt dit misschien wel een heel leuk spel. Het laatste deel, waarvan ik de naam kwijt ben, was nogal moeilijk te besturen vond ik.
Indiana Jones and the Infernal Machine

Dan vind ik dit btw ook een leukere titel :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:53

Maxow

Hidden Sound System

Indiana Jones and the Emperors Tomb = uit!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Inmiddels gespeeld en hij bevalt best goed :) sfeef is zoiezo al goed (indiana sfeer en lucasarts) spel zelf is tot nu toe ook wel leuk en het is weer is wat anders (wel redelijk makkelijk tot nu toe maar ben nog maar bij het einde van lv1 ;) ) besturing is soms nog wel wat lastig..

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Indiana%20Jones/indy1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Indiana%20Jones/indy2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~daniel84/Images/Indiana%20Jones/indy3.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door aftermath op 27-03-2003 15:28 ]

Verwijderd

Tja ik laat hem toch maar passeren ,want Anno 1503 en Race Driver zijn nu ook al uit

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-02 21:53

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind de besturing tot nu toe errug matig eigenlijk. De camera is gewoon klote.

En ik zit vast :P.

Verwijderd

Waarom nou niet een spel alla "the faith of atlantis" (klik and point adventure?) Dat vond ik persoonlijk altijd veel leuker (moneyisland 1 en 2).

Beetje jammer.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
IceStorm schreef op 03 april 2003 @ 09:03:
Ik vind de besturing tot nu toe errug matig eigenlijk. De camera is gewoon klote.

En ik zit vast :P.
Camera en besturing is idd erg lastig, je moet steeds gebruik maken van het centreren ( iig de "c" ) anders zie je niet waar je loopt :X

maar het is best wel een leuk spel voor tussendoor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door aftermath op 03-04-2003 09:17 ]

Verwijderd

Is het niet een beetje erg veel vechten? Ik heb hem niet gespeeld maar het ziet er meer fps dan 3d adventure uit...

• Richie Boy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-11-2025

Richie Boy

not SUBed

iemand problemen met de video?
Ik heb een GeForce 2 MX400 32MB (komt wel door de 'test'), maar krijg een groene waas over het scherm. Hierdoor zie ik alles in donkere grijstinten, waardoor het (helaas :( ) niet te spelen is.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:19
Kun je dat niet beter ff in spielerij - problemen forum vragen?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:31
ik kan er alleen over kwijt dat de besturing echt ruk is, en het camera werk ook :P
verder wel geinige game, maar opzich niks nieuws
graphics zijn verder wel in orde

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Crash-Override schreef op 03 April 2003 @ 12:08:
ik kan er alleen over kwijt dat de besturing echt ruk is, en het camera werk ook :P
verder wel geinige game, maar opzich niks nieuws
graphics zijn verder wel in orde
opzich niks nieuws tov the infernal machine dan

besturing en camera was daar ook al zo klote
en daarnaast zat die nog boordevol bugs, waardoor ik het nooit meer heb gespeeld

hoop dat dat met deze wat beter is

PIII 800@804 Mhz

• IceStorm

IceStorm

Deze speelt gewoon wel aardig maar het is niks bijzonders. Het spel is te 'makkelijk'. Ik bedoel, je loopt (als je de camera in de hand weet te houden), springt wat, hangt wat aan relingen, gebruikt je zweep zo om de zoveel tijd, slaat wat mensen neer en haalt wat hendels over.

Verwijderd

IceStorm schreef op 03 April 2003 @ 13:21:
Deze speelt gewoon wel aardig maar het is niks bijzonders. Het spel is te 'makkelijk'. Ik bedoel, je loopt (als je de camera in de hand weet te houden), springt wat, hangt wat aan relingen, gebruikt je zweep zo om de zoveel tijd, slaat wat mensen neer en haalt wat hendels over.
Het wordt weer eens gewoon tijd dat LucasArts een echte Indy-ADVENTURE uitbrengt, ipv deze tomb-raider imitaties vind ik. Hoeft voor mij echt geen 3d te zijn hoor, die 2d sfeer was fantastisch.

Is daar dan zo weinig draagvlak voor ? :|

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RiCaRdOOTJE schreef op 03 April 2003 @ 09:29:
iemand problemen met de video?
Ik heb een GeForce 2 MX400 32MB (komt wel door de 'test'), maar krijg een groene waas over het scherm. Hierdoor zie ik alles in donkere grijstinten, waardoor het (helaas :( ) niet te spelen is.
Misschien bij de eigenschappen van je videokaart de optie 'Enable Fog Table Emulation' uitzetten??

Ik had hetzelfde vroeger bij NFS5: Porsche Unleashed, heb er al vaker wat over gehoord.

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

• Noedelsupke
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 13:47:
[...]

Het wordt weer eens gewoon tijd dat LucasArts een echte Indy-ADVENTURE uitbrengt, ipv deze tomb-raider imitaties vind ik. Hoeft voor mij echt geen 3d te zijn hoor, die 2d sfeer was fantastisch.

Is daar dan zo weinig draagvlak voor ? :|
ja dat weinige draagvlak is er ook helaas

maar qua Indiana Jones snap ik hun denkwijze dat ze er een beetje actie in willen hebben

en dat lukt met adventure vorm niet echt
dat wil niet zeggen dat ik the fate of atlantis geen GEWELDIG spel vond _O_

daarom ben ik het wel eens met dat LucasArts weer eens ouderwetse 2d adventures moet gaan maken waar ze zo goed in waren........dit hoeft alleen niet perse Indiana Jones te zijn, mag wel voor mij, maar zelf vonden ze dat nogal afbreuk aan het Indiana Jones karakter ofzoiets heb ik eens gelezen

2D adventures moeten we hebben dus, en geen Sam&Max 2 of Full Throttle 2 in 3D action adventure vorm please :'(

PIII 800@804 Mhz

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:20
Mij lijkt het echt een super dikke game. Maar is er niet ergens een demo te downloaden?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04-2025

Dionysos

Nec scire fas est omnia

ja hoor; ik zit alweer vast in het eerste level :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/indy.jpg

Iemand enig idee. Ik kan daar links wel op komen, maar met geen mogelijkheid kom ik op dat hoge ding daar rechts. Anyone an idea?

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Voor de mensen die hem nog niet hebben gespeeld is er een demo verschenen van 225 mb waarin je in 3 levels kunt spelen :)

Download

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-02 21:10
aftermath schreef op 12 April 2003 @ 10:05:
Voor de mensen die hem nog niet hebben gespeeld is er een demo verschenen van 225 mb waarin je in 3 levels kunt spelen :)

Download
tnx :)
heb de demo net ff uitgespeeld. moet zeggen dat het niet echt moeilijk is op easy :P
besturing vind ik wel meevallen. leuk spelletje 8)

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22
die gevechten zijn goed zeg :) Leuk spellie!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

Mjah, ben in een keer tot aan die grote krokodil gegaan, maar vindt er nu eigenlijk niets meer aan.. het is zo.. herhalend.. Als je 10min hebt gespeelt weet je al hoe de rest van het spel gaat.. Waar zijn de goede dialogen, het mooie verhaal en de indy-girl :+ ;) ?

Localhost is where the heart is

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32
SilentStorm schreef op 13 April 2003 @ 21:03:
Mjah, ben in een keer tot aan die grote krokodil gegaan, maar vindt er nu eigenlijk niets meer aan.. het is zo.. herhalend.. Als je 10min hebt gespeelt weet je al hoe de rest van het spel gaat.. Waar zijn de goede dialogen, het mooie verhaal en de indy-girl :+ ;) ?
die girl komt nog :P

maar ik heb em net uitgespeeld, maar damn zeg wat een pauper kut einde is dat :/

laat ze maar weer es trug gaan naar goeie adventures dan dit, ik heb VEEL meer lol beleefd aan the last crusade dan aan dit spel.

1 ding moet ik wel zeggen hij was wel beter dan de vorige (infernal machine)

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01 14:08

Noper

That's a noper...

Dionysos schreef op 11 April 2003 @ 14:40:
ja hoor; ik zit alweer vast in het eerste level :)

Iemand enig idee. Ik kan daar links wel op komen, maar met geen mogelijkheid kom ik op dat hoge ding daar rechts. Anyone an idea?
Je moet links ergens een laag platform opklimmen, jezelf aan de rand omhoog trekken en dan schuin over het water springen. Zit weer een ander platform waarmee je verder het level in komt..

IJ2 is een grappig spelletje maar erg boeiend is het niet. En zooooooo easy!

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-11-2025

kingmuze

so don't fear

Ik vind dit spel een echtte aanrader, er is lekker
veel afwisseling in de levels. Niet hele tijd door n grot
lopen ofzo, maar dan weer jungle, dan weer kasteel
etc etc etc... das echt wel vet. En je hebt ook super
veel wapens. Ik ben hem nu lekker aan t uitspelen... :-)

Camera is inderdaad soms beetje erg vervelend, maar
daar leer je wel mee werken. Gewoon lekker meppen
en puzzeltjes oplossen.. :D

Nou ik zou zeggen, proberen die hap!

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

• Noedelsupke
kingmuze schreef op 25 April 2003 @ 13:32:
Ik vind dit spel een echtte aanrader, er is lekker
veel afwisseling in de levels. Niet hele tijd door n grot
lopen ofzo, maar dan weer jungle, dan weer kasteel
etc etc etc... das echt wel vet. En je hebt ook super
veel wapens. Ik ben hem nu lekker aan t uitspelen... :-)

Camera is inderdaad soms beetje erg vervelend, maar
daar leer je wel mee werken. Gewoon lekker meppen
en puzzeltjes oplossen.. :D

Nou ik zou zeggen, proberen die hap!
gisteren de demo gespeeld en ik moet zeggen WAT een verschil met zn voorganger

alleen Indy zelf al, nu issie echt Indy, eerst zag ie er niet uit......
en het speelt gewoon veeel soepeler en de gevechten zijn cool :P

verder viel me de ingame muziek op, EN dat het lekker soepel loopt op mijn klassiek systeempje, das ook een groot pluspunt want lelijk is het zeker niet :)

PIII 800@804 Mhz

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:50
ziet er ruig uit man, ff proberen aan te komen >:)

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Yep, dit spel valt zeer zeker weten dik mee...in fact heb ik er erg veel fun mee.
gevechten zijn gewoon supertof. ik zit alleen een beetje vast nu...zit bij boss battle {nou ja,.enigzins} Crododile...croc zit al vast..anyway..ik moet nu met die kettingen zwaaien naar de kooien..maar het lullige is dat ik steeds moet draaien naar rechts/links dus de ketting moet ik eerst stoppen met zwaaien...wanneer ik eenmaal indy gedraaid heb snap ik niet hoe Indy weer aan't zwaaien krijg met die kettings,...HOE?

• IceStorm

IceStorm

Uit mijn hoofd, 'w' en 's' (naar voren en naar achteren, schommelprincipe). Staat ook uitgelegd de eerste keer dat je in die situatie komt :+.

Hij is overigens best leuk en ik vond hem vrij 'lang' (of, ik verwachtte een spel dat ik in 10 uur uit had en dat heb ik echt niet gehaald :)). Er zitten overigens wel echt een paar uitermate frustrerende stukjes in

• devilsnight
Nee echt niet ....ik had de controls in het begin veranderd zodat de pijl toetsen voor lopen zijn , maar W en S laat INdy helemaal niet zwaaien weer wanneer ie stil hangt. Kijk om die kooien te kunnen bereiken moet je Indy eerst stil laten hangen , als je meteen op zo'n touw/ketting springt en dan gelijk de W en S knoppen gebruikt zwaait ie verder ja..maar soms moet je perse stil hangen om te draaien.

en alsik pijl omhoog/omlaag doe klimt ie dus omhoog/omlaag, en pijl rechts/links draait ie....

EDIT

Bug in spel denk ik, ik had de controls veranderd zowat lopen naar voren/achteren en links/rechts bij de cursor keys zouden zitten, dus niet bij W of S....en dan werkt het niet meer....heel irritant..dus elke keer wanneer ik weer zoiets krijg moet ik die knoppen veranderen naar W en S....:S

[ Voor 55% gewijzigd door devilsnight op 10-05-2003 16:53 ]

• IceStorm

IceStorm

Ok, das een beetje brak :D.

• devilsnight
Maar ik heb nu de patch geinstalleerd en het lijkt helemaal goed nu...
in de controls staat nu een ropeclimb/descend functie die er eerst niet stonden, dit zorgde voor dat conflict...

Vind het echt een tof spel, het heeft echt precies dat Indy sfeertje en ik krijg al weer bijna zin om een van die films te gaan kijken {leuke is dat ze eraan komen op dvd} vind deze velen malen toffer als The infernal Machine, soms zijn de graphics niet bijstergoed en soms zijn ze gewoon weer wel echt goed, vooral de player models zijn gewoon GOED :)

De camera en soms wat dodgy controls zijn gewoon een kwestie van wennen, want daarna is het gewoon dikke pret. geslaagd spel tot nu toe...en heb alleen nog maar de jungle/tomb levels gehad....sowieso velen malen beter dan welke Tomb Raider game dan ook.
Pagina: 1