Toon posts:

Muis MD9470

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Afgelopen zaterdag een MD9470 optische, draadloze muis gekocht. Echter geen manual. De muis doet het niet, maar het schijnt zo te zijn, dat je met de muistoetsen de muis kun afstellen.

Wie weet hier meer van en kan mij helpen?

De muis werd ook bij de Aldi verkocht als Typhoon-muis.

Help....

thanks

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

is misschien makkelijk om te zeggen wat het niet doet...

lijkt me niet dat je m kunt afstellen als ie helemaal niets doet...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Op www.medion.de staat wel de driver.
Je kunt eens kijken of hier ook de handleiding inzit.

http://download.medion.de...ustreiber&name=Eingabegeräte

Verwijderd

Topicstarter
Oke, XP ziet hem en installeert hem ook als muis. De lampje gaan aan op de docking bay. Hardwarematig ziet het er goed uit. Als ik op het muiswieltje druk, brand er een rood lampje in de muis. Dit zou bij herkenning groen moeten worden?

Op de een of ander manier moet je het juiste kanaal kiezen waarmee de muis "praat" met de ontvanger...

Alleen... ik kan bewegen wat ik wil, maar de muispijl blijf waar die is...

sorry... misschien nu duidelijker... :)

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Zit er aan de onderkant niet zo een heel klein knopje om te connecten? Druk daar eens op en controleer ook de aansluiting van de ontvanger van de muis.

I think, therefor I am.....I think.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt inderdaad...

Ik had uiteindelijk maar de drivers van de Logitech muis geinstalleerd en daarin stond, dat er inderdaad 2 knopjes waren, zowel op de muis als op de ontvanger. eerst die van de ontvanger indrukken, daarna die van de muis en voila.
Alles werkt prima..

Bedankt voor de posts.. :)
Pagina: 1