Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
Ik heb laatst de Epson 670 gekocht. Zat ook te twijfelen tussen een HP 840 en een Epson 670. Deze laatste was echter in de aanbieding, voor 259 piek, dus heb ik die maar genomen. Kwaliteit van de epson 670 van plaatjes printen is erg goed en de inktcartridges zijn ook iets goedkoper, maar er zit echter wel wat minder in dan de HP.
O ja, en de HP 840 is wel een stuk stiller dan de Epson.
O ja, en de HP 840 is wel een stuk stiller dan de Epson.
Verwijderd
Refills en compatibles voor Epson zijn wel weer goedkoper dan voor HP (geen geintegreerde printkop) Dat moet je natuurlijk ook meerekenen.
Verwijderd
Gewoon de epson nemen, als je dan inkt van derden neemt, behoudt je de garantie. HP doet dan moeilijk.
Ik heb ook een epson 670 en de kwaliteit is goed. Maar die hp is ook goed, alleen duurder in gebruik.
Ik heb ook een epson 670 en de kwaliteit is goed. Maar die hp is ook goed, alleen duurder in gebruik.
xie wel even -> de HP 840 is nu in de aanbieding voor 300 piek (scheelt mij 50), ik denk dat ik die nu maar ga kopen, thanks anyway
Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
Een Epson 670 wordt zowieso moeilijk, aangezien dat type niet meer geleverd word. (tenzij een winkel nog wat voorraad heeft). Dan moet je kiezen voor de goedkopere 580 of de duurdere 680.
De HP zit er wat de prijs betreft mooi tussenin
De HP zit er wat de prijs betreft mooi tussenin
Pagina: 1