Toon posts:

Speakers Delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien hoe ik me speakers als het ware kan delen, dus zeg maar met de ene 2 speakers een CD of MP3 afspelen en de andere 2 tegelijker tijd gebruiken om een spel te spelen.

audio:
Soundblaster Live!
+
Creative FPS1000 Speakerset

greetz.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Ik ken geen bestaande software die dat kan en ik ben bang dat je ook niet ver zult komen aangezien er errug weinig 3d party tooltjes voor de SBLive zijn..

//offtopic
Errug handig die smile's onderin het edit-venster :*
//offtopic

Download my music on SoundCloud

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05
ja dat kan wel. als je tenminste niet in win2k werkt.

Als je de liveware 3 installeert kan je via de mixer/luidsprekers instellingen instellen van waar de geluiden vandaan komen. Dus kan je de CD naar de ene kant van de "Kamer" slepen en de dircetsound naar de andere kant

What a fine day for Science! | Specs

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Wat gebeurt er als je eerst WinAmp opstart en vervolgens je spel start ?? Als het goed is kan je SB Live meerdere audiostromen tegelijk afspelen.

Ik weet in ieder geval dat WinAmp + Worms 2 prima werkt. Je moet geen EAX spellen willen spelen denk ik, want dan wil je geluidskaart wel beide outputs benutten.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Hoe zit die speakerset van jou in je kaart geplugd? Met 2 3.5mm pluggen? In dat geval zou ik gewoon de ene uit de kaart halen en in de voorkant van je cdrom pluggen, krijg je op dat kanaal alleen je cdrom signaal. Vervolgens moet je zorgen dat je signaal niet doorgestuurd wordt naar je andere kanaal (het kanaal dat nog in de Live geplugd zit): gewoon je CD-audio danwel CD-digital muten in je mixer.

Als de boel digitaal zit aangesloten (via die gele jack) heb je wel een probleem.

Imp

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.