Toon posts:

onlinesoccermanager

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben zomaar benieuwd of iemand dit spel speelt, is namelijk best wel lache voetbalmanager spel. met echt speler en clubs en al
www.onlinesoccermanager.com

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Als je je openingspost ff wat uitbreidt dan is het misschien nog wat interessanter :)

specs

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:25
hmm ik denk dat veel mensen al www.hattrick.org spelen
en 2 soccermanagers is een beetje veel van het goede IMO

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

heb me maar ook aangemeld :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2003 @ 11:12:
Ben zomaar benieuwd of iemand dit spel speelt, is namelijk best wel lache voetbalmanager spel. met echt speler en clubs en al
www.onlinesoccermanager.com
Ik heb het een tijdje geleden gespeeld, ik vond het erg teleurstelend en het kwam bij lange na niet in de buurt van Hattrick.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Zie executor en zie de SGD FAQ over openingsposts.
Dit is niet voldoende.
Indien er een discussie geopend word over een nieuwe game dan graag de startpost zo uitgebreid mogelijk maken. Denk daarbij aan de officiele website, links naar eventuele patches, officiele faqs, walkthroughs, diverse links naar mirrors om
de legale demo of legale beta te downloaden ed. Een topicstarter word verzocht zijn topic bij te houden want het uiteindelijke doel dient een soort van faq post te worden die onder deze post komen te staan. Bekijk de posts die hier SPV: Faq en Gamefaqs staan met dingen die in een startpost dienen te staan Zo zijn bijvoorbeeld opsomtopics alleen maar interessant als er uiteindelijk iets uitkomt waardoor we er allemaal iets aan hebben.

[ Voor 83% gewijzigd door M@NIC op 25-02-2003 11:26 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.