Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
De inhoudelijke regels kun je het beste zelf bedenken, er zijn niet echt regels voor, maar probeer zo duidelijk en volledig mogelijk te zijn.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Daar zijn de eerste 3 antwoorden uit te distilleren, antwoord op vraag 4 is "Ja"Hoe zit het nou met topics over LAN parties?
In principe mag je gewoon een topic openen over een LAN party die er aan zit te komen, er zijn echter twee dingen waar je op moet letten. Ten eerste hebben we liever geen topics over grote commerciële LAN's, en ten tweede is het de bedoeling dat je even aan een moderator vraagt of je er een topic mag openen. Gebruik in ieder geval eerst de search, om te kijken of er niet al een topic over is. (hoeft niet per sé een topic in Spielerij te staan, kan ook in een ander subforum als SG of HK)
[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-02-2003 10:57 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
en dat hoeft dan weer NIET hierTijgert schreef op 24 February 2003 @ 11:05:
Excellent.... zodra het er aan zit te komen laat ik van me horen...
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Maar een kick na bijna een dag.....
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit topic is gesloten.