Toon posts:

Php Server installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een php server met mysql hosten,
Dit wil ik op een computer doen bij me op school.
Hoe installeer ik dat?
En hoe kan ik het zo maken dat ik via me thuis computer bestanden kan uploaden!
Ik heb gehoord dat het met een apache server kan ofzo.
maar het kan toch ook met coldfusion?..
Wie weet er meer van en kan me helpen??

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 10:49 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je niet bekend bent met de materie, zou ik je afraden een webserver te gaan draaien. Het risico is dan té groot dat je besmet wordt door een trojan, virus, of een vuile hacker het op jouw machientje gemunt heeft. Als je echt wilt gaan hosten moet je lekker voor een paar euro per maand bij een professionele hoster gaan zitten. Scheelt heel veel gezeur.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:57
Je bent blijkbaar niet bekend met de materie, en je hebt blijkbaar niet goed gezocht om ook maar te proberen je probleem op te lossen. Je wilt een hoop met weinig kennis van zaken wat je waarschijnlijk niet gaat lukken alvorens je er in te verdiepen.

Daarnaast zou ik niet zomaar termen gaan roepen als je niet weet wat de toepassing daarvan zou kunnen zijn, en eigenlijk ook als je niet eens weet hoe je die moet gebruiken.

Denk dat als je op school dat soort dingen gaan installeren dat de sys admin daar niet blij mee is, en daarnaast waarschijnlijk alle porten heeft dichtgegooid dus je kunt de zin van het hele verhaal in twijfel trekken.

Als je er toch mee aan de gang wilt stond dit 1) zoals Pelle al zei, in het verkeerde forum en 2) er is met Google en de search van dit forum genoeg te vinden over de installatie van een webserver icm PHP/MySQL.

Succes. :)

[ Voor 96% gewijzigd door Willem op 24-02-2003 10:55 ]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Ik weet er wel meer van, maar gezien het feit dat je dit in het verkeerde forum post gaat deze op slot.

Voor installatie van PHP/MySQL/Apache moet je in SA zijn, voor problemen met scripts of programmeersels in P&W. Succes :)

Dit topic is gesloten.