[ECC2] nieuwe Windows client

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hallo iedereen,

Met gepaste trots kondig ik aan: een nieuwe client/core wrapper voor ecc2.
Hij is bijna hetzelfde als de CLI, maar heeft een paar leuke features die je misschien interessant zult vinden.

De belangrijkste features en mogelijkheden zijn:
* Werkt op alle Windows besturingssystemen (Win 95, 98, ME, NT3.51, NT4, 2000, XP).
* .spd files kunnen uitgeschakeld worden
* DPs kunnen zeer gemakkelijk opgeslagen worden.
* Je kunt DPs op een bepaalde tijd flushen of bijvoorbeeld iedere 2 of 3 uur.
* Detecteert of er een dial-up connectie is voordat ie naar het internet connect.
* Kan zo ingesteld worden dat ie nooit probeert een internetverbinding te krijgen.
* Lost bijna alle afsluitproblemen onder Windows 95, 98, ME op.
* Kan de console window verbergen.
* Kan stats ophalen overslaan (wie wil dat nou :))
* Er kan een kopie op het netwerk neergezet worden. Deze kan vervolgens eenvoudig op meerdere computers gedraaid worden.
* En nog veel meer...

Lees alles over deze client en download hem op swfreak.dcworld.nl

Antwoord op een paar vragen:
V: Is dit programma wel getest?
A: Jazeker. Het programma heeft letterlijk duizenden CPU uren aan test gezien op veel verschillende systemen. Ik heb er vertrouwen in dat ie zonder problemen werkt.

V: Hoe staat het met GUI compabiliteit?
A: Op dit moment wordt alleen Jeff's GUI ondersteund. Je moet dan wel de laatste versie downloaden. Hopelijk zal FlyGUI binnenkort ook ondersteunt worden.

Veel plezier ermee!
SWfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Vooral de afsluitproblemen + ontzichtbaar maken zijn goede functies: ik ga school ff infecteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
Ik heb hem ook al uitvoerig mogen testen van SWfreak, mijn dank daarvoor. Dat leverde toch weer wat extra dptjes op :)

Hij werkt lekker!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Wh000t!

Nu kunnen jullie ook eindelijk ten volle genieten van een goede client :P
Binnen The LedZ Collective gebruiken we al geruime tijd alleen nog maar deze client en hij werkt sweeet :>

Smirnoffje voor SWfreak!

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die client is toch niet sneller dan de originele? Geen nieuwe optimized core toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWfreak
  • Niet online
Wordt een beetje dubbeldiscussie zo met DPCH :+
Ctrl-C Ctrl-V

Hijs niet speciaal sneller. Misschien dat de snorkel-versie (ecc2109s) wel iets sneller is, maar dat kan ik niet hardmaken, omdat ie geen enkele output geeft :P

Het is idd dezelfde core. Maar als je een client hebt die minder tijd nodig heeft om zijn werk te doen, kan de core sneller draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm ziet er gaaf uit... wat moet ik me voorstellen bij dat remote draaiende ding ?? en is het ook mogelijk om ecc2 buiten de systeemprocessen om te laten draaien (dus dat ik m niet zie in taskmanager oid) ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWfreak
  • Niet online
KeeZ schreef op 24 February 2003 @ 11:27:
hmm ziet er gaaf uit... wat moet ik me voorstellen bij dat remote draaiende ding ??
Je bedoelt ecc2109s neem ik aan? Tsja, er is niet veel speciaals aan behalve dat ie iedere iteratie een aantal stappen overslaat en daardoor wellicht ietsje sneller is. Maar omdat ie precies de output stappen overslaat (plus nog een paar andere), kan ik niet zeggen of het (veel) verschil uitmaakt.

Helaas kan ik m niet uit de taskmanager slopen. Veel verder dan de hide opties kan ik helaas niet gaan (tenzij iemand mij dat even kan leren, dan knal ik het er zo in :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Pyrus

Hardknock life

* Werkt op alle Windows besturingssystemen (Win 95, 98, ME, NT3.51, NT4, 2000, XP).
Bedoel je hiermee dat hij op alle windows versies als service kan geïnstalleerd worden?

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWfreak
  • Niet online
Hehe, dat zou mooi zijn. Ik bedoel hiermee dat ie het daarop doet als commandline client. Het belangrijkste hieraan is dat ie Win95 ondersteunt, wat de standaard CLI niet doet.
Op dit moment is er helaas nog geen service versie beschikbaar. Omdat er kennelijk toch grote behoefte aan bestaat, zal ik een service versie gaan maken. Omdat ik op dit moment zeer krap in mijn tijd zit, kan het zijn dat het nog twee weken duurt voordat ie af is.

Merk trouwens op dat Services sowieso niet bestaan onder Win9x. Om toch automatisch te gaan crunchen als de computer opstart, kun je het volgende doen (idee van Haranaka):

1. Open regedit
2. Navigeer naar de folder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
3. Voeg een nieuwe stringvalue (tekenreekswaarde) toe.
4. Geef deze de waarde: "c:\path\to\ecc2\ecc2109c.exe". Je kunt eventuele commandline parameters hier aan toevoegen als je wilt.

Nu zal ecc2109c automagisch opstarten. Deze truuk werkt onder alle Windows versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Helaas kan ik m niet uit de taskmanager slopen.
In de eccp client zat toch een optie dat ie pauzeerde als de taskmanager gestart werd? Misschien is dat een idee? Kan soms handig zijn O-)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWfreak
  • Niet online
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat zou moeten detecteren. Ik heb hier de code van de oude clients, maar daar staat ook niets van dit soort in. Zal eens in P&W gaan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
Hij wil niet werken op een Win NT4 bak als daar geen Dial-up is geinstalleerd.(en ik geen admin ben ;) )
Hij vraagt om allerlei ras*.dll's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

SWfreak schreef op 25 February 2003 @ 22:28:
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat zou moeten detecteren. Ik heb hier de code van de oude clients, maar daar staat ook niets van dit soort in. Zal eens in P&W gaan kijken...
Bij de oude versie detecteerde hij dat taskmgr.exe draaide, waarna hij op pauze sprong. Het werkte ook niet op NT4 systemen, daar heet de taskmanager anders...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Your new client works great! I loaded it on all my systems. Thanks SWfreak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 06:01:
Your new client works great! I loaded it on all my systems. Thanks SWfreak. :)
I hope you realize that this means you have to send 10% of your DPs to him... ? :P :+ ;)
To him or to someone else from DPC for that matter... ;)
Pagina: 1