Hallo iedereen,
Met gepaste trots kondig ik aan: een nieuwe client/core wrapper voor ecc2.
Hij is bijna hetzelfde als de CLI, maar heeft een paar leuke features die je misschien interessant zult vinden.
De belangrijkste features en mogelijkheden zijn:
* Werkt op alle Windows besturingssystemen (Win 95, 98, ME, NT3.51, NT4, 2000, XP).
* .spd files kunnen uitgeschakeld worden
* DPs kunnen zeer gemakkelijk opgeslagen worden.
* Je kunt DPs op een bepaalde tijd flushen of bijvoorbeeld iedere 2 of 3 uur.
* Detecteert of er een dial-up connectie is voordat ie naar het internet connect.
* Kan zo ingesteld worden dat ie nooit probeert een internetverbinding te krijgen.
* Lost bijna alle afsluitproblemen onder Windows 95, 98, ME op.
* Kan de console window verbergen.
* Kan stats ophalen overslaan (wie wil dat nou
)
* Er kan een kopie op het netwerk neergezet worden. Deze kan vervolgens eenvoudig op meerdere computers gedraaid worden.
* En nog veel meer...
Lees alles over deze client en download hem op swfreak.dcworld.nl
Antwoord op een paar vragen:
V: Is dit programma wel getest?
A: Jazeker. Het programma heeft letterlijk duizenden CPU uren aan test gezien op veel verschillende systemen. Ik heb er vertrouwen in dat ie zonder problemen werkt.
V: Hoe staat het met GUI compabiliteit?
A: Op dit moment wordt alleen Jeff's GUI ondersteund. Je moet dan wel de laatste versie downloaden. Hopelijk zal FlyGUI binnenkort ook ondersteunt worden.
Veel plezier ermee!
SWfreak
Met gepaste trots kondig ik aan: een nieuwe client/core wrapper voor ecc2.
Hij is bijna hetzelfde als de CLI, maar heeft een paar leuke features die je misschien interessant zult vinden.
De belangrijkste features en mogelijkheden zijn:
* Werkt op alle Windows besturingssystemen (Win 95, 98, ME, NT3.51, NT4, 2000, XP).
* .spd files kunnen uitgeschakeld worden
* DPs kunnen zeer gemakkelijk opgeslagen worden.
* Je kunt DPs op een bepaalde tijd flushen of bijvoorbeeld iedere 2 of 3 uur.
* Detecteert of er een dial-up connectie is voordat ie naar het internet connect.
* Kan zo ingesteld worden dat ie nooit probeert een internetverbinding te krijgen.
* Lost bijna alle afsluitproblemen onder Windows 95, 98, ME op.
* Kan de console window verbergen.
* Kan stats ophalen overslaan (wie wil dat nou
* Er kan een kopie op het netwerk neergezet worden. Deze kan vervolgens eenvoudig op meerdere computers gedraaid worden.
* En nog veel meer...
Lees alles over deze client en download hem op swfreak.dcworld.nl
Antwoord op een paar vragen:
V: Is dit programma wel getest?
A: Jazeker. Het programma heeft letterlijk duizenden CPU uren aan test gezien op veel verschillende systemen. Ik heb er vertrouwen in dat ie zonder problemen werkt.
V: Hoe staat het met GUI compabiliteit?
A: Op dit moment wordt alleen Jeff's GUI ondersteund. Je moet dan wel de laatste versie downloaden. Hopelijk zal FlyGUI binnenkort ook ondersteunt worden.
Veel plezier ermee!
SWfreak