Toon posts:

Hmmmz waar is mijn topic nu heen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
topic 715585

Bekijk het bovenstaande, wat is er nu aan de hand????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zit in de vuilnisbak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

In de trashcan... het was niet echt sociaal naar de mensen die het voetbal nog op TV wilden zien zonder dat ze de uitslag wisten...
Hou daar voortaan even rekening mee svp :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat noemen ze spoilers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nog gefeliciteerd overigens O-) >:)

* LuNaTiC heeft als PSV-er een goed weekend gehad *D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dank u en ook gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toch maar eens het voorstel in overweging nemen om een PM naar de TS te versturen als een topic in de TC gegooid wordt?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Alfredt schreef op 23 februari 2003 @ 23:46:
Toch maar eens het voorstel in overweging nemen om een PM naar de TS te versturen als een topic in de TC gegooid wordt?
Dat zou je ook per geval moeten bekijken. In mijn subfora worden uiterst gare topics pas na een tijdje in de trashcan gezet. Hierbij is zo'n PM niet nodig :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 23-02-2003 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Alfredt schreef op 23 February 2003 @ 23:46:

In sommige gevallen zeker wel ja. (zoals dit topic)... Nemen het in de overweging voor de volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Alfredt schreef op 23 February 2003 @ 23:46:

Even ter illustratie een paar topictitels uit TC:
• tsk tsk tsk pretenties ???
• Wha na wir?!
• David de kabouter
• Mag niet?

Allemaal topics waarvan ik niet echt van mening ben dat de topicstarter graag wil weten waar z'n topic heen is :) En dat is toch echt het grootste deel van de topics in de TC. Het topic als bovengenoemde is een eigenlijke uitzondering :)
Verder neemt het natuurlijk ook weer extra mod tijd in per move ( er moet immers ook weer een reden ingevuld worden, welke flink groot kan zijn ) welke imho niet gewenst is. Ik zit er iig niet op te wachten, dat verplichte :)

Als een moderator een topic naar TC moved, dan is het misschien wel handig om hem aan te bieden een PM te sturen :) Maar verplicht stellen is denk ik wat te.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

(spuit 11)
in dit geval was idd iets als een PM misschien handig geweest.. Aan de andere kant kan je door het lezen van de LA FAQ ook wel zelf makkelijk verzinnen wat er gebeurd is met een topic.

[ Voor 188% gewijzigd door m-m op 24-02-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Over dat PM bij topicmoves: ik heb het er al eens eerder over gehad, en dat vonden ze toen overbodig ([rml][ Feature] Automatische PM bij topicmove?[/rml]).

Er reageerde maar 1 mod, degene die mij een PM had gestuurd dat een topic van mij was gemoved, misschien dat een andere mod die er wel wat zinnigs over heeft te zeggen hem eens omhoog kan halen? (nofi, BalusC :P)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
m-m schreef op 23 februari 2003 @ 23:57:
(spuit 11)
in dit geval was idd iets als een PM misschien handig geweest.. Aan de andere kant kan je door het lezen van de LA FAQ ook wel zelf makkelijk verzinnen wat er gebeurd is met een topic.
mja, FAQ's zijn leuk, maar je blijft altijd het gevoel houden dat je topic door een 'glitch in the matrix' is verdwenen zeg maar (als je begrijpt wat ik bedoel), het heeft een hoog 'whu?' gehalte als opeens je topic weg eens (vergelijk het met je reactie als je fiets is gejat :P)
Pagina: 1