Was ik maar een punt dan was ik het einde
Je zit hier met een HTML probleem. Daarvoor moet je bij de experts in W&G zijn. 
Het kan echter wel zo zijn dat je topic niet aan de daar gestelde policy voldoet. Mocht dat zo zijn, pas je posting dan aan met de gevraagde informatie!
Het kan echter wel zo zijn dat je topic niet aan de daar gestelde policy voldoet. Mocht dat zo zijn, pas je posting dan aan met de gevraagde informatie!
Ik begrijp niet echt wat je wilt doen. Tekst 90 graden draaien om ruimte te besparen?? Kost dat niet meer ruimte (je gaat van horizontaal naar verticaal, dus op een beeldscherm neemt dat meer ruimte in lijkt mij (je verschilt dan meer op horizontaal vlak, en dat is je grootste gedeelte op een scherm)).
Het gaat om afteken lijsten voor verschillende diploma's. In de kop van de tabel komen dan de namen. In de eerste kolom komen dan de eisen. Het gaat om zo'n 30 eisen. Door de namen van de personen verticaal te zetten kan ik er zo'n 10 op een pagina kwijt. Anders zouden dit er maar 3 of 4 zijn. En dan worden het wel erg veel pagina's.
Maar ik zal eens naar die link kijken. Ziet er interessant uit.
Maar ik zal eens naar die link kijken. Ziet er interessant uit.
Verwijderd
dat gaat niet om rotatie maar om de richting: left to right of right to left
MSIE kent een CSS attribuut waarmee het kan, even kijken of ik dat nog kan vinden. Let wel: dat werkt in geen enkele andere browser
/edit: link gevonden:
writing-mode
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 00:18 ]
Kijk eens in de bron van de pagina (een beetje webdesigner kijkt standaard daar als ie iets van een site wil 'lenen'J_Davelaar schreef op 24 February 2003 @ 00:13:
Ik ben nog niet zo bekend met CSS. Maar die style sheet waar hun het over hebben, waar kan ik die vinden? En kan ik die dan gewoon importen met Dreamweaver als style sheet?
Het voorbeeld dat erbij staat geeft wel het gewenste resultaat weer.
top-bottom en dan van links naar rechts.
Het is geen groot probleem als het alleen in IE werkt. Van de ongeveer 100 gebruikers zullen er maar hooguit 5 gebruik van maken. En ik bepaal wie dat zullen zijn. Heb er dus veel controle over.
Het is geen groot probleem als het alleen in IE werkt. Van de ongeveer 100 gebruikers zullen er maar hooguit 5 gebruik van maken. En ik bepaal wie dat zullen zijn. Heb er dus veel controle over.
Verwijderd
ik heb mijn post hierboven aangepast, daar staat een link voor je inJ_Davelaar schreef op 24 February 2003 @ 00:18:
Het voorbeeld dat erbij staat geeft wel het gewenste resultaat weer.
Het werkt. En ik snap nu ook de eerste link. Allebei de links gingen over hetzelfde. Heel erg bedankt.
Pagina: 1