ik wil dus een abonoment van zonnet breedband Lite nemen. (family kan ik niet want dat is via Versatel).
Nog even op een rijte:
-3 workstations
-1 server die ook dienst doet als divx-speler voor op de TV
-Verder wil ik het laagste bedrag per maand hebben. De kosten voor een modem ofzo boeit niet.
Nu wil ik weten of de adsl-aanbieder er mee akkoord gaat dat ik de verbinding dus deel over 4 pc's. Ik kan me voorstellen dat zonnet zegt dat ik dat neit mag doen omdat ik 4 IP adressen gebruik.
Er staat over de IP-adressen op de site van zonnet: 1 vast IP adres. Betekent dit dan dat mijn andere pc's iedere keer een ander IP-adres hebben? Dat boeit mij dus verder niet, of is dat onhandig op de een of andere manier?
Hoe kan ik de internet verbinding het goedkoopste verdelen over de 4 pc's
Nog even op een rijte:
-3 workstations
-1 server die ook dienst doet als divx-speler voor op de TV
-Verder wil ik het laagste bedrag per maand hebben. De kosten voor een modem ofzo boeit niet.
Nu wil ik weten of de adsl-aanbieder er mee akkoord gaat dat ik de verbinding dus deel over 4 pc's. Ik kan me voorstellen dat zonnet zegt dat ik dat neit mag doen omdat ik 4 IP adressen gebruik.
Er staat over de IP-adressen op de site van zonnet: 1 vast IP adres. Betekent dit dan dat mijn andere pc's iedere keer een ander IP-adres hebben? Dat boeit mij dus verder niet, of is dat onhandig op de een of andere manier?
Hoe kan ik de internet verbinding het goedkoopste verdelen over de 4 pc's
[ Voor 6% gewijzigd door Ghannes op 23-02-2003 21:15 . Reden: foutje... ]