ik heb een search gedaan naar active desktop en ben toen een beetje in de topics gaan rondneuzen en toen kwam ik bij deze pagina aan. Elke keer als ik de pagina bezoek wordt ik doorgelinkt naar een 404 error van starhost .
Dit lijkt me geen probleem van react. Eerder geklooi met een redirect, of een plaatje dat niet meer bestaat en waarvan de host een 404 afgeeft die de GoT pagina verdrukt...
edit: nee, dat is het niet. Het is een HTML rechten bug(die afaik al bekend is, maar waar niet zomaar iets aan gedaan kon worden oid). Ik zal ff kijken of ik die post kan aanpassen....
edit: nee, dat is het niet. Het is een HTML rechten bug(die afaik al bekend is, maar waar niet zomaar iets aan gedaan kon worden oid). Ik zal ff kijken of ik die post kan aanpassen....
[ Voor 38% gewijzigd door SH007 op 23-02-2003 21:03 ]
Hmmm.. dan heb ik toch goed gedaan om het hier te posten? Dan kan het probleempje mooi verholpen worden
FairFox schreef op 23 February 2003 @ 21:01:
Hmmm.. dan heb ik toch goed gedaan om het hier te posten? Dan kan het probleempje mooi verholpen worden
zie m'n edit
Ok, is deze HTML rechten bug weleens vaker voorgekomen op tweakers dan?SH007 schreef op 23 February 2003 @ 20:59:
Dit lijkt me geen probleem van react. Eerder geklooi met een redirect, of een plaatje dat niet meer bestaat en waarvan de host een 404 afgeeft die de GoT pagina verdrukt...
Edit: Sorry voor dit onnozele antwoord...
[ Voor 11% gewijzigd door danslo op 23-02-2003 21:07 ]
[rml][ Bug] HTML wordt geparsed in oude berichten[/rml]
Daar is ie gemeld. Ik zal proberen of ik dat topic leesbaar kan krijgen
Daar is ie gemeld. Ik zal proberen of ik dat topic leesbaar kan krijgen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()