Gezien: soort van Laptoptypemachine - maar waar ..?

Pagina: 1
Acties:

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zag laatst in een pc-blad als alternatief voor laptop een typemachine op 3 AA batterijtjes voor 250,- (euro of dollar). Nu ben ik al aan het zoeken geweest, maar kan de leverancier niet vinden.

Het ziet eruit als een soort van plastic toetsenbord met een klein LCD schermpje - in feite heb je dan een groot toetsenbord waarop je typt.

Heeft iemand deze hardwarereview ook gezien? En nee, tweakers.net heb ik de afgelopen weken niet in de gaten kunnen houden.

==
hoi

Verwijderd

Deze?:

Afbeeldingslocatie: http://www.brother.nl/nl/common/images/products/ax430_150.jpg

Met LCD-scherm van 16 tekens. :)

• Eusebius
  • Niet online
Nou, nee. hier stop je papier in. (Brother? Op zo eentje heb ik mijn tpydploma nog gehaald. Zijn geld dubbel en dwars waard).

Die ik bedoel slaat de ingetypte tekst digitaal op en die kun je downloaden in je pc. Zag er op het plaatje een beetje i-mac / plastic uit.

==
hoi

Verwijderd

Eusebius schreef op 23 February 2003 @ 20:58:
Nou, nee. hier stop je papier in. (Brother? Op zo eentje heb ik mijn tpydploma nog gehaald. Zijn geld dubbel en dwars waard).

Dit was niet serieus bedoelt hoor, maar je vraag is erg onduidelijk, dus vandaar... ;)

Die ik bedoel slaat de ingetypte tekst digitaal op en die kun je downloaden in je pc. Zag er op het plaatje een beetje i-mac / plastic uit.

Nu wordt het al iets duidelijker. :)

• Eusebius
  • Niet online
Probleem is dat ik het plaatje in een flits zag - en toen weer weg ging. Ik weet niet eens of ik het in een NL, Duits of engels blad las.

==
hoi