In het volgend geval krijg ik geen error:
Maar in het volgend geval krijg ik de onderstaande foutmelding:
Het vreemde daarbij is dat ik nog een pagina heb die ongeveer hetzelfde is maar die het wel zonder morren doet. Oftewel in het kort: ik word gek
Dit heb ik zowel op een lokale machine met iis (5?) met myodbc en ook op mn webhosting........
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <% dim strsql myDSN = "Driver={MySQL};SERVER=localhost;DATABASE=woningen" set cn = server.createobject("ADODB.connection") set db = server.createobject("ADODB.RecordSet") cn.open myDSN strsql = "use woningen" db.open strsql, cn cn.close set cn = nothing %> |
Maar in het volgend geval krijg ik de onderstaande foutmelding:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC-stuurprogrammabeheer] De naam van de gegevensbron is niet gevonden en er is geen standaardstuurprogramma opgegeven
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <% dim strsql myDSN = "Driver={MySQL};SERVER=localhost;DATABASE=woningen" set cn = server.createobject("ADODB.connection") set db = server.createobject("ADODB.RecordSet") cn.open myDSN strsql = "use woningen" db.open strsql, cn set zoeken = server.createobject("ADODB.connection") strsql = "select * from house_info" zoeken.open strsql, cn cn.close set cn = nothing %> |
Het vreemde daarbij is dat ik nog een pagina heb die ongeveer hetzelfde is maar die het wel zonder morren doet. Oftewel in het kort: ik word gek
Dit heb ik zowel op een lokale machine met iis (5?) met myodbc en ook op mn webhosting........
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."