Welke cooler heeft de tweaker op zijn Radeon?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-08 19:32
En waar heb je hem gekocht? Ik bedoel dan alleen de cooler, niet andere headsink ofzo want ik ben niet van plan de headsink van me net nieuwe Radeon te slopen. Het lijkt mij dat je met het standaard coolertje wat er op zit niet zo ver komt? Of wel? En is er op de hcc goed aan deze coolers te komen?

Jeroen

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Boven mijn Radeon hangt een cardcooler (www.thecardcooler.com) nog zo'n orginele.

Ik heb welleens begrepen dat de Fan en Heatsink van de Radeon meer Cosmetisch is dan nodig, als dat zo is heeft een andere fan dus weinig nut bij het overklokken

o ja, ik kom niet verder als 195/195 geloof ik met overklokken (niet veel geprobeerd)

• Jeromes
Waar heb je die cardcooler vandaan?

• hjs
  • Niet online

hjs

www.thecardcooler.com

en heb ik dan deze: http://www.thecardcooler.com/shopcart/OriginalCC/originalccooler.html maar toen ik (en een paar collega's) hem bestelde daar, was dit ook het enigste model, nu zou ik voor de Ballbearing gaan (de XT past niet in mijn kast)

Verwijderd

Ik dacht dat een Radeon goed koel bleef. Een soundblaster schijnt al heter te worden.

• Jeromes
Ow dus dat wordt lekker overclocken als ik het zo hoor :9~:9

En aangezien erin me kast toch 10 coolers hangen moet het wel lukken

Oke bedankt iedereen

Jeroen

• hjs
  • Niet online

hjs

Nou, ik heb hem gister even op 205 mhz gezet, maar dat leverde een niet zo mooi plaatje op :( 196 ging ook niet lekker. (en met niet lekker bedoel ik echt niet lekker, hele beeld verneukt, zelfs mijn iconen waren lelijk)

Ik blijf dus maar veilig op 190 ofzo als ik ga overklokken. (overklokken heeft bij mij niet zo heel veel zin, de bottleneck is toch mijn Celeron)
Pagina: 1