Ik ben admin van het forum van onze school en nu leek het me leuk om nieuws topics van bijvoorbeeld nu.nl >Jongen schiet zusje dood< (is maar voorbeeld is niet echt
) er automatisch een topic van te maken waarop je je reactie kan geven en er over discusieren.
ik heb wel al iets gevonden > Moreover.com News Feed Mod with Content Caching
maar het nadeel daarvan is dat het alleen de nieuws laat zien, het kan het niet in een topic gooien!
Bestaat er zo iets als dat ik bedacht heb, zou het te maken zijn? of moet ik dit opgeven?
P.S. iemand zij ook al dat ik het met de hand kon doen
ja daaag 
ik heb wel al iets gevonden > Moreover.com News Feed Mod with Content Caching
maar het nadeel daarvan is dat het alleen de nieuws laat zien, het kan het niet in een topic gooien!
Bestaat er zo iets als dat ik bedacht heb, zou het te maken zijn? of moet ik dit opgeven?
P.S. iemand zij ook al dat ik het met de hand kon doen
edit:
hmmmn in de tabellen? sorry maar zo ver zit ik niet in de materie!
het gaat er om dat de titel van het nieuws de titel van de topic word, en het artikel van het nieuws moet de inhoud van de topic worden
hmmn mischien zo iets duidelijker!
hmmmn in de tabellen? sorry maar zo ver zit ik niet in de materie!
het gaat er om dat de titel van het nieuws de titel van de topic word, en het artikel van het nieuws moet de inhoud van de topic worden
hmmn mischien zo iets duidelijker!
[ Voor 19% gewijzigd door Jap op 23-02-2003 20:19 ]
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting