Signaal afstandsbediening niet continu.

Pagina: 1
Acties:

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een afstandsbediening die niet helemaal goed meer werkt. Voorheen was het altijd zo dat als ik een knop indrukte (bijv. volume), dat ik deze gewoon moest inhouden en dan ging het volume steeds wat harder. Als ik nu het volume harder wil zetten en ik druk op de knop gaat het volume maar een tikje harder. Ik kan de knop niet meer inhouden want dan gebeurd er verder niks. Ik moet dus wel 30x drukken voordat ik het volume flink hard heb staan.

Ik snap niet hoe dit nu kan. Is er iemand die een oplossing voor dit probleem heeft? Ik weet zeker dat het aan de afstandsbediening ligt. Andere afstandsbedieningen doen het wel goed op mijn tv.

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:51
Nieuwe baterijen ?

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Zijn je contactjes in je AB misschien vuil? Hoe oud is het ding?

• HGJ
  • Niet online
Nieuwe baterijen ?
Daar ligt het niet aan, ik heb al verschillende nieuwe batterijen geprobeerd.
Hoe oud is het ding?
Nog niet zo oud, vier maanden ofzo. Het is trouwens zo'n universele ab, gekocht bij de Aldi ofzo.

• Dewoudloper
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-03-2025
daar is het probleem, je moet zo`n ding programeren. Als de batt. eruit zijn gehaald moet je opnieuw de code invoegen die bij je toestel past, pas daarna werkt hij weer goed

• HGJ
  • Niet online
daar is het probleem, je moet zo`n ding programeren. Als de batt. eruit zijn gehaald moet je opnieuw de code invoegen die bij je toestel past, pas daarna werkt hij weer goed
Daar heb ik nog nooit van gehoord, en dat heb ik ook nog nooit gedaan.
De handleiding heb ik niet meer, iemand een idee hoe ik zo'n code zou moeten invoeren?

• Dewoudloper
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-03-2025
ligt eraan wat voor 1 het is, het is meestal een code die je moet intoetsen. vooral bij universele (omdat elk merk een andere freq. gebruikt) bij een sony afstandbediening zijn ze ook in te stellen voor 15tal andere merken. wat voor merk heb je?

• HGJ
  • Niet online
Ik heb een Lifetec, het type weet ik zo niet. Ik gok op een LT .... (nog wat) Het staat niet op de ab en een handleiding heb ik ook niet.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Als je hem ook niet hebt geprogammeerd toen je hem heb gekocht, zijn de default instellingen kennelijk goed. Probeer hem eens te resetten (batterijen er even omgekeerd in, dan weer normaal erin)
Pagina: 1