AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Mobo= Aopen AK77-333 dit mobo dus
Stop chasing the dream, you're already living it
kwestie van je bios flashen (je mobo moet wel de 6e bit kunnen ondersteunen)Qosmic schreef op 23 februari 2003 @ 21:44:
2200 unlocked??? Ik heb er ook 1 maar kan in mn bios alleen maar een FSB veranderen en voltages, maar geen multiplier.
Mobo= Aopen AK77-333 dit mobo dus
Snap er niks van, mn multiplier is gewoon gelokt op 13,5.
Als je ook op dat plaatje van mn moederbord kijkt, zitten die dingetjes gelijk rechts naast mn cpu. Het is iets zwarts met 4 grijze pinnetjes erop.
Nu staat er ook wel een heel schema bij voor welke switch welke multiplier inhoudt, maar ik kom er nog niet echt helemaal uit welke switch ik om moet zetten als ik bv 12,5*160 wil gaan draaien, dus als ik mp 12,5 wil hebben, welke switch mmoet er dan omgezet worden??
De 2200+ is boven de 13 geunlocked. Wil je lager gaan dan moet je hem unlocken.Qosmic schreef op 24 February 2003 @ 10:25:
Ik heb nog even in mn boekje gekeken en ook op de site staat wel iets over SW1 CPU Ratio Select Switch.
Als je ook op dat plaatje van mn moederbord kijkt, zitten die dingetjes gelijk rechts naast mn cpu. Het is iets zwarts met 4 grijze pinnetjes erop.
Nu staat er ook wel een heel schema bij voor welke switch welke multiplier inhoudt, maar ik kom er nog niet echt helemaal uit welke switch ik om moet zetten als ik bv 12,5*160 wil gaan draaien, dus als ik mp 12,5 wil hebben, welke switch mmoet er dan omgezet worden??
Dus hij is al geunlocked (niet gelockt dus), maar toch ook weer niet
Verwijderd
Trouwens hoger dan 13 kan ik ook niet...
lager kan ik wel met jumpers maar hoger snap dan wel kan ik niet
Verwijderd
De L10 brug bepaalt de hoge/lage multipliers beschikbaarheid.
(Open-Dicht of Dicht-Open)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 12:42 ]
Verwijderd
Dus als ik 'm misschien later nog een keer wil overclocken dan kan ik alleen me FSB omhoog gooien maar die krijg je ook niet hoger als 140!!!
Verwijderd
Met een msi mobo haal je nooit mooie overclocks, die dingen zijn er gewoon niet goed voor gemaakt.Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 23:45:
Heb zelf een MSI KT4 ULTRA ken alles veranderen (voltages, FSB, multiplier) alleen als ik me Athlon XP 2200+ me multiplier verander knippert alleen nog me cdrom bij 't opnieuw opstarten en mot dan me moederbord resetten...
Dus als ik 'm misschien later nog een keer wil overclocken dan kan ik alleen me FSB omhoog gooien maar die krijg je ook niet hoger als 140!!!
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Microkid schreef op 07 March 2003 @ 08:01:
Ik heb m'n XP2200 ge"unlockt" via de wire-trick. De multipliers 4-12.5 zijn nu beschikbaar. Nogal logisch, want je schakelt multiplier bit 5 uit dmv het draadje.
Idd. Je kan dus nog maar een beperkt aantal MP's kiezen.
@TS
Een 2200+ is alleen unlocked op 5Bits planken. Dat zijn dus de nForce2 en de KT400. En op 4 bits planken niet.. simpel
Een proc unlocken die al unlocked is, is nog niemand gelukt geloof ik
Standaard MP hoger dan 12,5? => 5Bits (Unlocked op nForce2, KT400)
Lager dan 13? => 4bits (Unlocked KT266A, KT333)
Verder is dit eigenlijk wel te vinden
Dit topic is gesloten.
![]()