We zijn de laatste tijd hier in het dorp wat bezig met kabel, adsl, en andere breedband mogelijkheden, maar ik zie het licht op korte, en op lange termijn ook niet echt.
Dus de beslissing voor isdn is genomen, wat laat dat geef ik toe
Het gaat mij het meest over de pings voor gamen. Ik speel zeer veel AA:O, als ik daar de tijd voor heb tenminste. (degene die het niet kennen www.americasarmy.com)
Het downloaden/uploaden gaat net iets sneller, dat zit wel goed.
Het gaat mij dus puur om de ping in spellen, nu is het zo dat ik een waarschijnlijk een KPN webvox ga halen, met een daarin gebouwde isdn kaart via USB.
Ik heb al veel gesearched maar overal lult men anders
bij de ene is het weer sneller voor ping om een interne kaart te hebben, want usb is langzamer, en neem cpu kracht in,
maar bij de andere neemt een interne kaart weer een irq in, en via usb weer niet.
Ik wil gewoon graag weten of ik beter een isdn kaart erbij kan kopen, en zoja, wat voor een.
Wat ik dus aan jullie wil vragen is jullie gemiddelde ping tijden even te replyen, en het type isdn kaart wat je hebt erbij te zeggen, of anders of je een webvox hebt
Heb je dus een isdn kaart, dan ook graag duidelijk je merk en type, zodat ik er eventueel de beste tussenuit kan halen, en ook je ISP zou handig zijn.
Even op een rijtje, ik zou heel graag van jullie willen weten:
1. Wat is je gemiddelde ping.
2. Wat heb je, centrale met ingebouwde isdn kaart (bv. webvox) of een ISDN kaart
3. Wat voor een centrale heb je (merk, type, usb/serieel)
3. Wat voor isdn kaart heb je (merk, type)
4. Je ISP (internet-service-provider zoals zonnet, friaco, wish, het net, enz.)
++ Graag noteren bij gebruik van 1 lijn, 64kbit, want 2 lijnen is me toch te duur
++
Mag ik jullie nog even hartelijk bedanken voor de reacties !!
Dus de beslissing voor isdn is genomen, wat laat dat geef ik toe
Het gaat mij het meest over de pings voor gamen. Ik speel zeer veel AA:O, als ik daar de tijd voor heb tenminste. (degene die het niet kennen www.americasarmy.com)
Het downloaden/uploaden gaat net iets sneller, dat zit wel goed.
Het gaat mij dus puur om de ping in spellen, nu is het zo dat ik een waarschijnlijk een KPN webvox ga halen, met een daarin gebouwde isdn kaart via USB.
Ik heb al veel gesearched maar overal lult men anders
bij de ene is het weer sneller voor ping om een interne kaart te hebben, want usb is langzamer, en neem cpu kracht in,
maar bij de andere neemt een interne kaart weer een irq in, en via usb weer niet.
Ik wil gewoon graag weten of ik beter een isdn kaart erbij kan kopen, en zoja, wat voor een.
Wat ik dus aan jullie wil vragen is jullie gemiddelde ping tijden even te replyen, en het type isdn kaart wat je hebt erbij te zeggen, of anders of je een webvox hebt
Heb je dus een isdn kaart, dan ook graag duidelijk je merk en type, zodat ik er eventueel de beste tussenuit kan halen, en ook je ISP zou handig zijn.
Even op een rijtje, ik zou heel graag van jullie willen weten:
1. Wat is je gemiddelde ping.
2. Wat heb je, centrale met ingebouwde isdn kaart (bv. webvox) of een ISDN kaart
3. Wat voor een centrale heb je (merk, type, usb/serieel)
3. Wat voor isdn kaart heb je (merk, type)
4. Je ISP (internet-service-provider zoals zonnet, friaco, wish, het net, enz.)
++ Graag noteren bij gebruik van 1 lijn, 64kbit, want 2 lijnen is me toch te duur
Mag ik jullie nog even hartelijk bedanken voor de reacties !!
[ Voor 3% gewijzigd door mr._Anderson op 23-02-2003 19:34 . Reden: edit, dat zeg ik toch :) ]
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net