ping gamen via isdn kaart/webvox (AA:O)

Pagina: 1
Acties:

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
We zijn de laatste tijd hier in het dorp wat bezig met kabel, adsl, en andere breedband mogelijkheden, maar ik zie het licht op korte, en op lange termijn ook niet echt.

Dus de beslissing voor isdn is genomen, wat laat dat geef ik toe :)

Het gaat mij het meest over de pings voor gamen. Ik speel zeer veel AA:O, als ik daar de tijd voor heb tenminste. (degene die het niet kennen www.americasarmy.com)

Het downloaden/uploaden gaat net iets sneller, dat zit wel goed.

Het gaat mij dus puur om de ping in spellen, nu is het zo dat ik een waarschijnlijk een KPN webvox ga halen, met een daarin gebouwde isdn kaart via USB.

Ik heb al veel gesearched maar overal lult men anders :)

bij de ene is het weer sneller voor ping om een interne kaart te hebben, want usb is langzamer, en neem cpu kracht in,
maar bij de andere neemt een interne kaart weer een irq in, en via usb weer niet.

Ik wil gewoon graag weten of ik beter een isdn kaart erbij kan kopen, en zoja, wat voor een.

Wat ik dus aan jullie wil vragen is jullie gemiddelde ping tijden even te replyen, en het type isdn kaart wat je hebt erbij te zeggen, of anders of je een webvox hebt :)

Heb je dus een isdn kaart, dan ook graag duidelijk je merk en type, zodat ik er eventueel de beste tussenuit kan halen, en ook je ISP zou handig zijn.

Even op een rijtje, ik zou heel graag van jullie willen weten:
1. Wat is je gemiddelde ping.
2. Wat heb je, centrale met ingebouwde isdn kaart (bv. webvox) of een ISDN kaart
3. Wat voor een centrale heb je (merk, type, usb/serieel)
3. Wat voor isdn kaart heb je (merk, type)
4. Je ISP (internet-service-provider zoals zonnet, friaco, wish, het net, enz.)

++ Graag noteren bij gebruik van 1 lijn, 64kbit, want 2 lijnen is me toch te duur :Y) ++

Mag ik jullie nog even hartelijk bedanken voor de reacties !!

[ Voor 3% gewijzigd door mr._Anderson op 23-02-2003 19:34 . Reden: edit, dat zeg ik toch :) ]

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Een buurjongetje, heeft isdn 64k . merk type modem weet ik niet. Heeft planet internet, en de ping tijd :

in counterstrike zo'n 60 tot 100

[ Voor 4% gewijzigd door Tutti-frutti op 23-02-2003 19:31 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Vroeger, voordat er inet via de kabel mogelijk was, maakte ik gebruik van een interne ISDN pci kaart. Het merk was E-Tech, typenummer zou ik zo niet meer weten.
Ik maakte gebruik van een standaard planet accountje, maar probeerde zoveel mogelijk het superweb accountje van een vriend van mij te benutten :D.
De pingtijden waren zo rond de 60-80 geloof ik op nederlandse servers.
Suc6 gewenst.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:32
Webvoxen zuigen: is zowel modem als centrale... Geen goeie ervaringen mee.. (maar dat ligt aan mezelf, het hoort wel te werken natuurlijk)

Wel goeie ervaringen met Dynalink ISDN kaarten, intern, PCI. Nooit gezeur gehad met drivers enz.

Ping.. geen idee, ik heb geen ISDN meer. (ja, volgende week weer, want Chello is opgezegt, en mn ADSL is nog niet klaar grmbl)

Centrale: Quaddrovox 4. Prima ding, lekker onderling bellen, goed/uitgebreid te programmeren, en 4 poorten (itt 2 bij een webvox ding)

ISDN kaart: Dynalink PCI ergens dus rondslingeren. Verder nog een Zyxel externe, die aan mn server hangt (PCI sloten vol)

Bij een externe modem: Serieel is 112kbit maximaal. Dus als je dual wil inbellen (128k) is dat te traag. Voor normaal gebruik natuurlijk prima (=64kbit)

ISP: Planet zuigt imho.. (ondercapaciteit / brakke DNS servers) Welke wel goeie pings hebben weet ik niet exact.

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
Mja, zijn er echt niet meer mensen die een ervaring met webvox of andere isdn kaartje hebben???

1. Wat is je gemiddelde ping.
2. Wat heb je, centrale met ingebouwde isdn kaart (bv. webvox) of een ISDN kaart
3. Wat voor een centrale heb je (merk, type, usb/serieel)
3. Wat voor isdn kaart heb je (merk, type)
4. Je ISP (internet-service-provider zoals zonnet, friaco, wish, het net, enz.)

++ Graag noteren bij gebruik van 1 lijn, 64kbit, want 2 lijnen is me toch te duur ++

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Verwijderd

Tron TTA128 externe en wel dure ISDN adapter.
tiscali account, ping rond de 40ms.
Pagina: 1