Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
-1 istie inderdaad niet waard, maar probeer de volgende keer je enter toets te besparen, dus hou je post qua aantal regels altijd zo klein mogelijk!
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Ik denk dat een post niet altijd zo klein mogelijk hoeft te zijn, hij moet wel leesbaar blijven en ik heb nou eenmaal een voorkeur voor teksten waarin er gebruik wordt gemaakt van duidelijke alinea's.m.m schreef op 23 February 2003 @ 18:51:
-1 istie inderdaad niet waard, maar probeer de volgende keer je enter toets te besparen, dus hou je post qua aantal regels altijd zo klein mogelijk!
* KeX heeft er ijskoud een +1 inzichtvol overheen gekletterd.
- KeX vindt het prettig als iemand een open deur dicht doet.
- KeX vindt het prima als daar een sarcastische toon aan te pas komt.
- KeX houdt ervan als dat sarcastische toontje in de derde alinea nog (wel met een net zo goed standaardverhaal) onderbouwd wordt.
- KeX weet alleen ook wel dat het afzeiktoontje in de eerste twee regels niet echt "bon ton" is en dat het daarom niet gepast is als beaves zijn reactie te hoog eindigd.
Verwijderd
hard moet kunnen, hup +1 ermee
zeker meer waard dan de posts die nu op 0/-1 staan in die draad.
zeker meer waard dan de posts die nu op 0/-1 staan in die draad.
Inhoudelijk vraagje @ beefs:
Over de moderatie: die +2 is IMO prima, een beetje sarcastische toon is zeer bruikbaar om sommige **k*ls even op hun plek te zetten. Ik doe het ook wel eens
En de net gepresenteerde XP3000+ dan? Die deed toch een redelijke gooi naar de P3,06GHz? Of loop ik alweer achter?Ik weet niet of je hebt opgelet de laatste paar maanden maar AMD is alweer een tijdje de performancekroon kwijt op de x86 markt en die zullen ze pas terug kunnen pakken wanneer de Hammers uitkomen, eerder niet.
Over de moderatie: die +2 is IMO prima, een beetje sarcastische toon is zeer bruikbaar om sommige **k*ls even op hun plek te zetten. Ik doe het ook wel eens
Nee, volgens mij is de 3000+ aardig in staat om de 3,06 bij te houden, behalve als HTT goed door de software wordt ondersteund en als de P4 een leuke chipset onder zich heeft zitten.Netman867 schreef op 23 February 2003 @ 21:20:
Inhoudelijk vraagje @ beefs:
[...]
En de net gepresenteerde XP3000+ dan? Die deed toch een redelijke gooi naar de P3,06GHz? Of loop ik alweer achter?
Maar de 3000+ is idd samen met de 3,06 het neusje van de zalm.
Pagina: 1