Laat mij ook eens! :P

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Het gaat om deze post van mij, die waarschijnlijk idd een beetje te flamerig is maar IMO geen -1 waard is. Ik reageer op een nogal irrirante post en ik mag dan misschien een beetje maf reageren, maar dat is toch geen reden voor een -1? Een 0 ok, maar geen -1.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

-1 istie inderdaad niet waard, maar probeer de volgende keer je enter toets te besparen, dus hou je post qua aantal regels altijd zo klein mogelijk!

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
m.m schreef op 23 February 2003 @ 18:51:
-1 istie inderdaad niet waard, maar probeer de volgende keer je enter toets te besparen, dus hou je post qua aantal regels altijd zo klein mogelijk!
Ik denk dat een post niet altijd zo klein mogelijk hoeft te zijn, hij moet wel leesbaar blijven en ik heb nou eenmaal een voorkeur voor teksten waarin er gebruik wordt gemaakt van duidelijke alinea's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX heeft er ijskoud een +1 inzichtvol overheen gekletterd.
  • KeX vindt het prettig als iemand een open deur dicht doet.
  • KeX vindt het prima als daar een sarcastische toon aan te pas komt.
  • KeX houdt ervan als dat sarcastische toontje in de derde alinea nog (wel met een net zo goed standaardverhaal) onderbouwd wordt.
  • KeX weet alleen ook wel dat het afzeiktoontje in de eerste twee regels niet echt "bon ton" is en dat het daarom niet gepast is als beaves zijn reactie te hoog eindigd.
Wat betreft de enters. Ik hou ook meer van genoeg enters en alles wat de leesbaarheid verhoogd.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hard moet kunnen, hup +1 ermee
zeker meer waard dan de posts die nu op 0/-1 staan in die draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Inhoudelijk vraagje @ beefs:
Ik weet niet of je hebt opgelet de laatste paar maanden maar AMD is alweer een tijdje de performancekroon kwijt op de x86 markt en die zullen ze pas terug kunnen pakken wanneer de Hammers uitkomen, eerder niet.
En de net gepresenteerde XP3000+ dan? Die deed toch een redelijke gooi naar de P3,06GHz? Of loop ik alweer achter?

Over de moderatie: die +2 is IMO prima, een beetje sarcastische toon is zeer bruikbaar om sommige **k*ls even op hun plek te zetten. Ik doe het ook wel eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Netman867 schreef op 23 February 2003 @ 21:20:
Inhoudelijk vraagje @ beefs:
[...]
En de net gepresenteerde XP3000+ dan? Die deed toch een redelijke gooi naar de P3,06GHz? Of loop ik alweer achter?
Nee, volgens mij is de 3000+ aardig in staat om de 3,06 bij te houden, behalve als HTT goed door de software wordt ondersteund en als de P4 een leuke chipset onder zich heeft zitten.

Maar de 3000+ is idd samen met de 3,06 het neusje van de zalm.

Pagina: 1