Toon posts:

[q3a] Geluid loopt achter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb q3a (een tijdje installed) maar het probleem is dat het geluid 2 sec achterblijft. Uiteraard heb ik al gezocht hier op Got maar nog nix kunnen vinden.

Wat ik zelf al heb geprobeerd:

drivers opnieuw geinst.
direct x nieuwste
updates q3a
opnieuw opst.

amd 1800
abit kr7a
gf3
sb live
256mb

Verwijderd

Heb je alle opstart progs al eens uitgezet in msconfig?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 17:25:
Heb je alle opstart progs al eens uitgezet in msconfig?
ja dat heb ik ook al gepr.

het is alleen met q3a met de rst van spellen geen problemen.

Verwijderd

In quake 1 en 2 had je het commando snd_mixahead voor de console. ZOek ff ergens een q3 command lijst op en kijk of ie er nog tussen staat, grote kans van wel (id is tenslotte een kwaliteits software bedrijf :) )

Verwijderd

Verwijder je Sb live drivers eens en probeer de Windows drivers. Ik heb namelijk ook een SB live en die drivers vind ik echt 3 x niks. De Windows drivers werken hier veel beter.

Verwijderd

Topicstarter
WAAR VIND IK DIE DRIVERS

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:29
ik zou gewoon ff je live weggooien, dan ziet windows nieuwe hardware, installed em et voila

Verwijderd

offtopic:
Hoofdletters= schreeuwen (niet zo netjes)

Verder:

De windows drivers zitten ehrm... in windows!

Kortom:
Je de-installeert je geluidskaart. Vervolgens ga je naar hardware toevoegen (start/instellingen/configuratiescherm) en kies je ervoor om een geluidskaart te installen. VErvolgens wil je hem kiezen uit een lijst en niet vanaf diskette. Dat zijn de windows drivers!

Suc6

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Heb je Quake al met een default config geboot? Move ff al je .cfg's naar een andere map en try again :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook een tijdje gehad en volgens mij komt het doordat je geluidskaart te oud is, en het geluid niet helemaal meer ondersteund. Ik heb 3 weken na dat ik het probleem had, een nieuwe pc gekocht maar dat was gwn nodig. Ik had eerst een hele slechte geluidskaart.
Pagina: 1