Via Epia: onboard geluid niet goed :?

Pagina: 1
Acties:

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 20:29

almightyarjen

When does the hurting stop?

Topicstarter
Ik heb eindelijk (na bijna een jaar) een deel van mijn kast af, waarin mijn Epia komt te zitten. Laatst was het dan ook de eerste keer dat ik hem bootte. Win98SE geïnstalleerd, alles liep perfect. Behalve de line-out: die is zwaar vervormd! Ik moet het geluid van mijn TV (beeld+geluid zit via scart op TV aangesloten) minstens op 70% zetten, terwijl 30% al hard is bij een gewone zender. Verder kraakt en doet het geluid, niet te zuinig! Het is geen aardlus, want het is geen constante brom. Medetweaker Venkmen meende te weten dat dit probleem vaker is voorgekomen, maar na een uur zoeken in GoT heb ik nog steeds niets gevonden! O ja, BIOS heb ik geupdate en de nieuwste drivers heb ik ook al gebruikt zonder resultaat. :( Iemand enig idee? 8)7

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Verwijderd

die dingen geven heel vaak problemen. Ik vrees dat het gewoon brak is en dat je pech hebt.

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 20:29

almightyarjen

When does the hurting stop?

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 17:18:
die dingen geven heel vaak problemen. Ik vrees dat het gewoon brak is en dat je pech hebt.
k#t :{

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 17:18:
is dit niet een garantie probleem?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+