Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
dat is niet tezeggen dat moet je gewoon proberenOp donderdag 16 november 2000 15:28 schreef misstickjoint het volgende:
Hallo mensen ik heb een vraagje ik wil mijn Athlon clasic 750 overclocken met een gdf, Nu is mijn VRAAG NIET WAAR ik die gfd kan krijgen
MAAR; Wat is het maximum dat ik uit mijn Athlon kan krijgen met een gfd zonder onstabiel te gaan.
(zonder watercooling met alleen een vos32+ cooler)
het kan namelijk aan alles liggen waarom je pc niet stabiel is dat hoefd niet alleen aan je TB teliggen dat kan ook een combinatie zijn van .. en ... eigenlijk alles wat je ebt draaien
Spelfouten voorbehouden.
Ik heb een clasic geen TB 
Maar wat is het max. dat jullie hebben bereikt?
UHM IK MOET ZELF NOG TESEN IK HEB NET EEN 900 MET EEN A7V BORD GEKOCHT DUS DAT HOOR JE LATER WELOp donderdag 16 november 2000 15:36 schreef misstickjoint het volgende:
Ik heb een clasic geen TB
is echt net 2 uur geleden
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Ik heb em 200 hoger lopen
ga als ik een andere voeding heb weer verder proberen kmoet er toch wel een Mhzje xtra uit kunnen persen met fsb, in ieder geval kweetniet welke gfd je neemt maar als dat de td2 is gaat die maar tot een multiplier van 10.5 dus als je dat al haalt is het al een end
(fsb tweaking erbuiten gelaten)
Verwijderd
Ik ken iemand die wel 1ghz uit zn 750je kreeg, maar heb zelf een stabiel draaiend amd athlon (classic)800@950 met 1,9volt voor mn proccie. Kreeg hem maar niet stabiel op 1ghz met als max. voltage 2,05volt. (heb zelf ook een globalwin vos32+ (WAT IS IE GROOT HE!!))
ja GROOT EN STERK jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
Ik heb zelf een classic 700 die nu alweer een tijd op 1008 draait zonder enkel probleem.:)
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Je kunt er geen ruk van zetten wat je uit je processor kunt halen... ligt (zoals iemand eerder in dit forum al zei) aan het complete systeem, maar ook aan de proc zelf. Mijn tbird 750 krijg ik helaas niet boven de 900MHz... ik kan alleen de multiplier opvoeren. Zodra ik daarna de fsb 1 stapje opkrik draait w2k lekker tot een blauw schermpie. Kep de spanning ook tot de maximale 1,85V opgevoerd (jah..okee, kan nog dat weerstandje gaan solderen, maar daar heb ik geen zin in). Ook die 1,85 had geen effect. Dus weer een stapje terug gezet op 1,8 volt (1,75 is bij mij te weinig voor 900 MHz). Gewoon voorzichtig proberen dus... EN de temp goed in de gaten houden!!!
met gfd cache 2/5 2.05 volt
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Waarom schreew je zo ?Op donderdag 16 november 2000 15:38 schreef raptile het volgende:
[..]
UHM IK MOET ZELF NOG TESEN IK HEB NET EEN 900 MET EEN A7V BORD GEKOCHT DUS DAT HOOR JE LATER WEL
is echt net 2 uur geleden
En waarom vertel je dit eigenlijk?
Verwijderd
mijn atlon classic 750 (.18µ) heb ik op 1007 gekregen
multi: 9.5
FSB: 106
v: 1.95
IO v: 3.40
cache van 2/5 op 1/3
maar ik heb hem nu terug op 950 met 2/5 cache omdat dat toch sneller blijkt dan 1007 met 1/3 cache
multi: 9.5
FSB: 106
v: 1.95
IO v: 3.40
cache van 2/5 op 1/3
maar ik heb hem nu terug op 950 met 2/5 cache omdat dat toch sneller blijkt dan 1007 met 1/3 cache
Nou ik ben dan wel benieuwed wat ik dan krijg.
En ja ik weet dat het verschilt per persoon en wat ik erin heb maar ik wou ongeveer weten wat ik kon verwachten.
En ja ik weet dat het verschilt per persoon en wat ik erin heb maar ik wou ongeveer weten wat ik kon verwachten.
Ja hoor, wat zijn we weer lekker bezig.Op donderdag 16 november 2000 23:07 schreef misstickjoint het volgende:
ja GROOT EN STERK jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
Pagina: 1