Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[RML]Time-out bij editen van openingspost

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-11 14:20

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
Aangezien het tijd was om de openingspost van [MP3] Zuid-Korea: het land van de krimpende flashplayer eens stevig onder handen te nemen (op aanraden van o.a. Chem), ben ik uren bezig geweest om dat voor elkaar te krijgen.

Maar nu krijg ik na het editen dus de hele tijd een time-out, en wel de volgende:

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/update_message.classes.inc.php on line 296

Ik heb al diverse keren geprobeerd te refreshen en opnieuw connectie te maken met mijn Internet-provider. Echter, zonder het gewenste resultaat.

Het enige dat ik erdoor geperst krijg, zijn de tabellen met daarbij 2 regeltjes uitleg. Naar mijn mening is dat niet voldoende om nieuwe bezoekers goed van dienst te kunnen zijn, dus wellicht weet men hier of er iets aan gedaan kan worden.

Overigens nog een bug: wanneer men enkele keren op de "bekijk bericht"-button drukt, wordt het bericht soms gewoon geplaatst. Dit overkwam mij gisteravond, toen ik een beetje slaperig was en niet de refresh-button hanteerde, maar zojuist genoemde button. Resultaat: een 4-voudige dubbelpost.

De search helpt mij alleen zover, dat ik weet dat de php.ini van de server wat toleranter zou moeten zijn inzake time-outs, maar daar heb ik weinig zeggenschap over.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Hmz, die time-out zou niet moeten gebeuren. Het document zou echt gruwelijk groot moeten zijn daarvoor.
Kan je de file ergens als .txt file neerzetten zodat ik het zelf kan proberen?

De preview-doet-het-niet lijkt me een JS probleem van je browser.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Geen probleem: TXT-file.

Overigens krijg ik de preview nu wel te zien, wanneer ik de tekst aan de onderzijde van de tabellen weglaat :? , echter: plaatsen gaat nog steeds niet: geeft een

Content string too long after conversion
(Interne identificatie: message::update::maxcolumnsize_exceeded)

terug.

Help ?

• chem

chem

Reist de wereld rond

Dan is je bericht domweg te lang. Na conversie mag het niet > 64 kilobyte zijn. Smileys, url's etc. kan je vaak korter intiepen dan eruit komt.

• chem

chem

Reist de wereld rond

Ik heb ff zitten spelen, en het lukt me niet echt om het passend te krijgen. Ik zal de melding aanpassen zodat hij meldt hoeveel je gebruikt, en hoeveel het dan teveel is. Morgen online als het meezit.

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
ok bedankt alvast...

ik zal dus een alternatief moeten verzinnen voor het plaatsen van meer tabellen.

Ik zat zelf te denken aan het gebruiken van meerdere posts hiervoor, echter: post 1 is van mij, post 2 van iemand anders etc. Kan de volgorde van deze posts alsnog veranderd worden? Al die redirects zien er zo slordig uit...

• chem

chem

Reist de wereld rond

Content string too long after conversion - 70959 bytes after conversion, 5,424 bytes more then possible
je zit er dus dik 5 Kb overheen :)
Helpt dat?

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
chem schreef op 24 February 2003 @ 10:09:
[...]

je zit er dus dik 5 Kb overheen :)
Helpt dat?
Hmm.. dat wordt dus 1 tabelletje deleten en die, tezamen met nieuwe tabellen in een andere post gooien...

Rijst de vraag of het de toepassing van kleurggebruik is, die deze 5 kb extra heeft toegevoegd. Moet eigenlijk wel, de originele post stond vol met extra data tov de nieuwe.

Naja, dan weet ik dat ook weer, op zoek naar een alternatief dan maar in de vorm van openingspost en redirect... ;(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:09
Ik heb er dus ook last van, en wel met de IT FaQ. Erg vervelend, aangezien sinds vanmiddag ineens alle HTML nietmeer geparsed wordt :?
(Na een edit dus weer wel).

De FaQ verdelen over meerdere posts doe ik liever niet...is er echt geen andere mogelijkheid :?
FAQ Internet & Telefonie

• chem

chem

Reist de wereld rond

alle HTML van oude topics (< 559001) is uitgeschakeld. Dit was bij introductie (react 1.6) ook gedaan, maar niet met de bronberichten. Dat hebben we dus gisternacht gedaan.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.