Toon posts:

Golden Orb op Slot1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey dude's...

Ik ga het ook maar 's goed doen en wil een Golden Orb kopen voor op m'n PIII-550 Katmai. Maar hoe monteer je zoiets nou? Kan iemand het ff kort uitleggen of misschien ff een link posten?

Tnx.

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

PIII 400/450/500/550/600 Katmai = SECC2 specificatie. Dus, koop een SECC2 Golden Orb.

Geen centje pijn, warmtegeleidende pasta erbij (liefst Arctic Silver) dun laagje erop smeren, PCB over de pinnen plaatsen, klem bevestigen en KLAAR>

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Wil je nu weten hoe je de standaard intel koeler er af haalt ?? of hoe je een Gorb monteerd ?!?!? dat laatste is best makkelijk...ff kijke op de heatsink wat de bovenkant is van de koeler en dan met de 4 pinnen door het printplaatje van de proc steken. Vervolgens aan de achterkant van de proc het ijzeren clipje met de uitsparingen over de 4 pennetjes plaatsen en het clipje vastklikken door het te verschuiven.

om de oem cooler te verwijderen klik hier :
www.3dfxcool.com/install/p3.htm

GRTZ

Verwijderd

Topicstarter
Dus...ik hoef niet meer te slopen dan alleen de fan van m'n proc en te vervangen door de Golden Orb ?

Verwijderd

Niet all1 de fan moet er af maar ook de heatsink(=blok metaal :) ). het zwarte kapje achterop de proc heb je nog wel nodig om de gorb mee klem te zetten...

Verwijderd

Topicstarter
ah, ik zie het op die site die je linkte ja. Hmm, vergt dus iets meer tijd dan ik d8. Maar goed, wie wil OC'en moet 'pijn' lijden :P
'k zal het 's gaan proberen. Tnx for the info.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 09:05

Animal_X

Rodin

om de oem cooler te verwijderen klik hier
Was oem niet ZONDER koeler en boxed MET koeler??

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Pagina: 1