Toon posts:

[XP] Popup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Windows XP

Ik heb sinds een paar dagen last van vervelende popups die te voor schijn komen als ik aan het gamen ben. Bijvoorbeeld bij mohaa als ik in een war zit springt ie terug naar windows en moet ik mijn mohaa weer opnieuw opstarten erg vervelend voor de war.

Waar zou ik ergens kunnen zien waar die popups vandaan komen uit windows waar dat ingesteld is door een of ander klote progje. Of dat ik internet kan disablen en toch nog online kan gamen?

Hoop dat iemand me hierbij kan helpen :'(

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wat voor popups gaat het over? Wellicht degene die in de SA-FAQ genoemd staat: Messenger spam?
Zonee, heb je dan een screenie?

Verwijderd

Draai Ad-Aware en installeer een pop-up killer ;)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
doe idd wat hierboven staat en download niet al te veel zooi want anders heb je het zo weer

Verwijderd

Gebruik Tweak xp daarmee kan je al die onzin popups uitzetten

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wat voor popups bedoel je? Popups van internet explorer met plaatjes en reclame? Of alleen tekst?
In het eerste geval komt het ws. van kazaa of iets anders met spyware.. als het alleen tekst is kan komen door de messenger service van windows 2k/xp/nt. Staat wel ergens op dit forum hoe je dat uitschakelt.

• cwppol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-01-2025
als je snel 5x shift oid intypt krijg je een speciale functie voor mensen met langzame handjes... Probeer maar eens en zoek dan ff uit hoe dat uit kan (gewoon via de instellingen die in dat popupje staan)
Pagina: 1