Heb al enige tijd een epia-m met VIA CLEX266 northbridge en geintergreerde VIA CastleRock AGP met MPEG-2 Decoder. Nu begint de linux support van VIA zich aardig te ontwikkelen en afgelopen vrijdag hebben ze ook nieuw drivertje gereleased (VIA_CLE266_40024-slim_0218200) met xv onderteuning etc.
Echter hebben ze per ongeluk ook de source op hun ftp site beschikbaar gesteld. Duurde enige uren voordat het weer was verwijderd. Natuurlijk heb ik een kopietje
bewaard. Echter ben ik niet zo'n device driver goeroe en weet eigenlijk niet wat ik er mee moet. Op sommige files staat copyright, sommige copyleft en sommige geheel niets.
Addressering van de kaart etc. staat er allemaal netjes in dus een directfb drivertje is mogelijk.
Aangezien op sommige files copyright staat kan je de code niet zo maar aanpassen en distibueren maar als je alleen de addressering openbaar maakt kunnen anderen wel een drivertje maken toch.?
Iemand tips hoe hiermee om te gaan. Wat kan wel, wat kan niet etc.
Echter hebben ze per ongeluk ook de source op hun ftp site beschikbaar gesteld. Duurde enige uren voordat het weer was verwijderd. Natuurlijk heb ik een kopietje
Addressering van de kaart etc. staat er allemaal netjes in dus een directfb drivertje is mogelijk.
Iemand tips hoe hiermee om te gaan. Wat kan wel, wat kan niet etc.