Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Creative Afstand bediening LED mod

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn draad afstandbediening van mijn creative speakerset een LED modje geven. maar........... De volume knop krijg ik maar niet los en ik vermoed dat het de enigste manier is om bij dat saaie groene ledje te komen.

Het is een creative 5300 5.1 speaker set.

Help! wie heeft dit eerder gedaan?

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 20:54
Gokje, een stevige tang erop en dan aanroppen :) wil bij de meeste draaiknoppen wel lukken

Verwijderd

K heb zonet ook even die afstandbediening opengehad, en k moet zeggen dat dat inderdaad aardig vaag in elkaar zit, k hep heel wat geprobeerd, maar dat printje is met geen mogelijkheid van zijn positie te krijgen... :( wel jammer want k vind dat ledje ook nogal saai...
dus ik zal dit topic in de gaten houden, en als er iemand is die het wel weet..... pleezzz say it! :)

Verwijderd

Al eens geprobeert om de draaiknop erzelf af te halen?
Het zou wel eens goedkunnen dat die daaronder aan de schakelaar geschroefd zit want de print op zijn eigen hangt niet vast.

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-11 16:44

Nessuno

io sono nessuno

aangezien mijn knop nu (lol) defect is (gaat niet meer uit ) en ik het toch moet maken (wil hij weer uit kunnen) zal ik jullie het niet onthouden hoe dit geheel uit elkaar gaat boven op het grote draai knopje zit een plastic rondje
haal deze er af en wola daar zit het schroefje om het printje loste halen

veel plezier :) met het modden

Na rose e cient spin

Verwijderd

Creative heeft dus ook al van die microsoft ideeën :)

Die muizen waar je de sticker eerst moet verwijderen wil je die muis open maken.

Maar zo blijkt maar weer dat een beetje goed kijken en ervaring je een heel eind opweg helpen.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 19:43:
[knip]
Maar zo blijkt maar weer dat een beetje goed kijken en ervaring je een heel eind opweg helpen.
Kan ik mij wel bij aansluiten.
Bij draaiknoppen kan er soms een schroefje zitten, maar ik denk dat deze gelijmd is.

Er kunnen ook clipjes in het plastic zitten, kijken of je ergens een helft van de behuizing in kan drukken, zijn meestal 4 punten, 2 indrukken en hopen dat de andere 2 niet afbreken.

[ Voor 39% gewijzigd door Resistor op 23-02-2003 19:50 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-11 16:44

Nessuno

io sono nessuno

Update (volume regelaar u have done u job good for the last year may u rest in peace)
de oplossing staat er al :

de volume knop in het midden zit een zwart rondje van 0'5 cm diameter ff mesje er onder en hij is er van af
daarna schroefje los
en wola het printje is los

zijn die pot metertjes los te krijgen ???
ander nieuw project bouw zelf een volume / balance regelaar voor de creative inspire 5300 lol

dat de mijne dood is komt omdat er voor ik hem open ging maken
ik er een x met de buro stoel over heen/ tegen aan ben gereden hij was dus al gaar !!!!!

[ Voor 16% gewijzigd door Nessuno op 23-02-2003 19:55 ]

Na rose e cient spin

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Gewoon even beter naar het ding kijken dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.