[aoe2]spel schokt

Pagina: 1
Acties:

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:50
Ik heb een nogal vaag probleem met age of empires, het schokt :+ Ik was gewoon aant spelen in m'n eentje op 1280x960 op high, maar nadat ik ongeveer een half uur aant spelen was begon het langzaam steeds meer te schokken.

Ik vind het nogla vaag want mijn computer met het makkelijk aankunnen. Ik heb net ook nog even unreal2 gedaan om te kijken of er soms iets kapot was, ik kon gewoon spelen op 1280x960 op high.

Maar omdat ik toch AOE2 wou spelen had ik de kwaliteit op low gezet en de resolutie op 800x600, geen verandering 8)7

Iemand een idee ?

specs
AMD athlon 1400 mHz
geforce 3 41.09 driver
448 mb sd ram
asus a7v133
windows xp

Ik heb de nieuwste patch geinstalleerd maar het helpt niets, ik heb met deze versie ook al een hele tijd gespeelt maar vandaag opnieuw geinstalleerd omdat ik AOE2 had weggehaald een maandje geleden

Last.fm
Films!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:12

Tys

Ehm, na een half uur spelen met dit spel heb ik 100-en spelertjes, dan gaat ie zeker wel schokken, messchien heb je ook gewoon teveel mannetjes/andere dingen

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:50
Thiaz schreef op 23 February 2003 @ 14:26:
Ehm, na een half uur spelen met dit spel heb ik 100-en spelertjes, dan gaat ie zeker wel schokken, messchien heb je ook gewoon teveel mannetjes/andere dingen
ik speelde met 3 computer spelers, deed dit eerst ook en dat had ik ook geen probleem. De enige andere keer dat ik het heb zien schokken toen ik over lan met mijn broertje speelde en toen er 400 man bij elkaar stond.

Last.fm
Films!

Verwijderd

misschien zijn de files van aoe een beetje boel gefragmenteerd, probeer eens te defraggen...