Welke monitor raden jullie aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Topicstarter
Door de bomen zie ik het bos niet meer...

Ik wil een nieuwe monitor voor bij m'n pctje, deze wordt gebruikt voor gamen en typwerk. Ik zoek een 17 inch, niet al te dure, monitor die toch van goede kwaliteit is, alleen nu heb ik al wat gezocht op reviews en de FAQ gelezen, maar ik heb niet echt info kunnen vinden over een gewone standaard monitor die het toch goed doet.

Eigenlijk zoek ik toch wel een merk monitor, want ik heb een nu een merkloos ding alleen dat is waardeloos, het beeld trekt scheef en tril als de pest (vooral op 60 hz, 85 is nog te doen alleen dan is hij erg wazig).

In het kort: Kunnen jullie wat monitoren opnoemen die niet prijzig zijn, maar wel van goede kwaliteit, zodat ik zelf daar meer over kan zoeken? Gewoon een goede standaard monitor.

BVD

<edit>
Ik zoek dus een nieuwe monitor en als je een monitor noemt, noem dan de prijs (ongeveer) ook alsjeblieft even.
</edit>

PS: het moet geen TFT zijn maar een CRT monitor!

[ Voor 9% gewijzigd door BoyGenius op 23-02-2003 14:23 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

Je bent van plan een nieuwe te kopen of een 2e hands?

Ik heb zelf een Compaq V75, bevalt mij er goed! Scherp beeld, met een max. resolutie van 1280 x 1024.
Ik kreeg em 2e hands voor E 70,-!

De Iiyama HM704UTC + diamondtron is wel een degelijke monitor. Bij alternate heb je em al voor E 285,-!

Maar je moet gewoon nog ff verder zoeken + reviews lezen!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 14:20 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:11

Piggen

Lekker bakkie

Ik zou zeggen: Hansol (een 710D ofzo, met flatscreen). Goed en goedkoop.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
LG heeft wel goede prijs/kwaliteit verhouding.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:26

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
je moet de iiyama HM704 UTC (zilver/blauw) http://www.iiyama.nl/1024...itor-crt.php?monitorid=19
of HM703 UTA (witte) http://www.iiyama.nl/1024...itor-crt.php?monitorid=18

Ze hebben allebei Diamondtron M², 100% Plat, Sleuven masker, beeldbuizen.
super gelikt beeld met extra brightness (M²) dus. en de resolutie kan tot 2048x1536 met mijn aangepaste drivers :P standaard tot 1600x1200 :).

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
ja, ik vind zelf de monitoren van Iiyama echt heel erg mooi, helderheid, contrast, mooie specificaties, echt geweldige monitoren :Y
ik heb zelf de s900mt1, das een 19" crt, niet flatscreen. Ik vind de meeste flatscreens(nee geen tft, een diamondtron of zoiets) niet zo mooi, qua lijnen enzow, maarja das smaak
en dat blijft een monitor, net als luidsprekers gewoon ook...dus het beste advies:
ga naar een pczaak en ga gewoon is kijken welke mooi beeld geeft. vraag of ze ff een spel op zetten en een film
dan zie je goed het verschil

Verwijderd

LG F700P, mooi, goed en niet al te duur :)

http://www.lge.nl/producten/it/flatron_F700P.html

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

De samsung 753dfx is ook een leuke 17" monitor. Platte beeldbuis, haarscherp beeld en verkrijgbaar voor onder de 200 euro.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Aangezien in een topic als deze de meeste mensen hun eigen monitor aan gaan prijzen en je dan alleen maar nog verder van een oplossing bent heeft dit topic geen nut.

Selecteer in de pricewatch aan de hand van een budget een aantal monitoren, en lees daar de reviews van. Zeker van 17" modellen zijn erg veel reviews te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.