[OC]Fuzzy Logic 4 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Okeej, ik weet niet of ik het hier in het juiste forum zet maar here goes:

Het volgende probleem:

Ik heb al een hele tijd een P3 733 met een MSI MS-6198 mobo staan.
Nu heb ik van MSI uiteraard software meegekregen om mijn CPU over te klokken.. Fuzzy Logic. Ik heb voor windows xp de nieuwste versie (4) gedownload..

Enkel, zodra ik mijn FSB wil veranderen.. (van 133 naar 138) en ik druk op apply dan krijg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.rammeloo.net/fuzzy.JPG

Wat ik heb geprobeerd:

- SoftFSB 1.7 ('nieuwste') geinstalleerd met plug-ins. -> geen optie voor dit mobo. Andere opties resulteerde in een max fsb van 133 :?

- In mijn bios Clk spread spectrum uitgezet (aanbevolen volgens handleiding van mobo)

- Search :) (Helaas kon ik niets vinden wat mijn probleem oploste)

Zijn er nog andere goede progsels naast SoftFSB of fuzzy logic 4? Of zie ik iets over het hoofd dat fyzzlogic toch zou moeten laten werken?

Alvast bedankt voor de reacties :)

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 08:00
niet bij elke moederbord kan je zo 1-2-3 je fsb omhoog gooien, moet je ff kijken in je bios of het daar staat tussen Voltage en frequency.......

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
je draait winxp zie ik

het lijkt er op alsof je geen administrator rechten hebt. Het programma voert een instructie uit die windows verbiedt omdat je daarvoor de privilege's van admin voor nodig hebt

dus ff als admin inloggen

• Gehaktbal
418O2 schreef op 23 February 2003 @ 15:26:
je draait winxp zie ik

het lijkt er op alsof je geen administrator rechten hebt. Het programma voert een instructie uit die windows verbiedt omdat je daarvoor de privilege's van admin voor nodig hebt

dus ff als admin inloggen
ik bén als admin ingelogged :?

De software is geleverd bij het moederboard, lijkt me sterk dat et mobo etdan niet zou ondersteunen 8)7

Verwijderd

mbm5 zit misschien te klooien... had laatst ook zo'n melding

• Gehaktbal
Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 17:50:
mbm5 zit misschien te klooien... had laatst ook zo'n melding
mbm5 is soort van motherboard monitor?

Zo ja.. nee, die heb ik niet draaien..

Heb al een mailtje naar MSI gestuurd.. maar krijg geen reactie (na 3 dagen).. :'(

• joh14vers6
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn mobo in combinatie met WIN2k. In 9x is het geen enkel probleem. Het lijkt erop dat Fuzzy logic niet goed werkt met WinNT 5.0 of hoger.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• Corn
  • Laatst online: 28-01 14:38

Corn

Raar jongetje

joh14vers6: das onzin, bij werkte het perfect onder 2k. Bij een vriend (met hetzelfde mobo en ook 2k) werkt het echter niet.... moet dus iets anders zijn. Probeer eens nieuwste servicepack te downen.
Pagina: 1