Toon posts:

Welke, (waarom) muis gebruikt de graphische mens te alhier?

Pagina: 1
Acties:
  • 505 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In het kader van pure precisie vraag ik me af welke muis het meest gebruikt wordt en waarom. Ik heb het dus niet over tekentabletten etc, dat is vals.

Ik gebruik zelf een Intelli eye 3.0 omdat deze heerlijk in de hand ligt en bijna altijd de pixels pakt die je wil. Ik erger me aan de draad en de precisie zou iets hoger kunnen, soms lukt het maar niet om precies de juiste pixel te pakken.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik gebruik zelf al iets langer dan een jaar de Logitech Dual Optical. Met draad. Heerlijk gevoelig, geen mousepad nodig, en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Verwijderd

razer boomslang :)

licht niet in je handpalm wat ik heerlijk vind voor spellen. mooi met je vingers te spelen inplaats dat je je hele hand over die muis legt waardoor je minder snel kan mikken.

maar af en toe heeft hij wel kuren. en hij begon te piepen laats. maar voor de rest prima muis.

(ow ja die scrol is ff te gevoelig. Als ik beetje ram op mijn moouse wilt hij wel eens van wapen verwisselen. best iri

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-12 22:23

DeFeCt

je wéét toch

Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 13:59:
razer boomslang :)

licht niet in je handpalm wat ik heerlijk vind voor spellen. mooi met je vingers te spelen inplaats dat je je hele hand over die muis legt waardoor je minder snel kan mikken.

(ow ja die scrol is ff te gevoelig. Als ik beetje ram op mijn moouse wilt hij wel eens van wapen verwisselen. best iri
_/-\o_ grafisch... ja indd, spelletjes zijn ook grafisch...

(dual optical MouseMan logitech)

[ Voor 4% gewijzigd door DeFeCt op 23-02-2003 14:24 ]

Flickr

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

offtopic:
Is dit niet gewoon een OH verhaal

Ik gebruik de simpele OEM versie van de Logitech optical met een mousepad met gel erin, werkt prima, secuur en nooit ergens last van

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ThaGomez:
...licht niet in je handpalm wat ik heerlijk vind voor spellen.
spellen? fijn dat je plezier hebt in je grafische werk, maar ik noem mn werk geen spelletje.

Voor mn werk heb ik momenteel een logitech optical, helaas niet cordless. Deze wordt binnenkort vervangen door een cordless, omdat ik het absoluut niet prettig vind met een draadje aan mn computer vast te zitten.

thuis, eerder voor mn ontspanning gebruik ik de roemruchte 'hockeypuck' (apple standaard-muis), eerlijk gezegd ben ik een liefhebber van eenknoppige muizen, en vooral die hockeypuck gebruik ik erg graag (je bestuurt heb met de toppen van je vingers, erg ontspannen) enkel liever niet al te lang, hij is, zeker vergeleken met een optical te zwaar.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Gebruik de MS optical 3.0 mis nooit wat met photoshop...

Verwijderd

Logitech dual-opical... 2 oogies registreren/contoleren mij ''preciese'' beweging :9

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Logitech MX-700. Mijn allereerste muis was zo'n gebogen Microsoft geval met bol achterwerk. Na een hoop ellende met balmuizen (zelfs een bijzonder cheapo exemplaar van 15 piek) heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb op de HCC van '99 een MS Explorer (dikke zilveren bak, was toen nog 120 piek) gekocht.

Optische muizen? Beste uitvinding sinds het gesneden brood. Begin dit jaar heb ik een waardige opvolger gekozen - een Logitech MX700. Super, ik ben blij dat ik deze nu heb, voelt zich ook wat meer solide aan dan de oude, en is helemaal niet zo zwaar. Als je vloeiende bewegingen wil maken of gewoon zonder gekloot wil werken is dit subliem - de kabel houdt je in ieder geval niet tegen als je beweegt :).

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

Optische Muizen slurpen baterijen :(

• Yoozer
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Je bedoelt draadloze muizen. Optische muizen hebben nog meestal wel een kabel. Maar zelfs dat is geen probleem - ik duw 't ding na mijn werktijd achter de computer in het laadstation. Een van de overtuigende argumenten dat ik zoveel geld neer heb geteld voor 't ding, ik zou die draadloosheid niet meer willen missen.

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 14:55:
Optische Muizen slurpen baterijen :(
Draadlooss wel ja... maar bv. de Logitech MX700 heeft een ontvanger waar je je muis in kunt zetten als je hem net gebruikt en dan worden de accutjes weer volgespot met energie :9

offtopic:
Ik vond je argument weer heel sterk. Was moeilijk om een tegen argument te vinden

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 15:22 ]

Verwijderd

Logitech Dual Optical, zelfde argumenten als eerder genoemd in dit(/deze?) topic :P

Verwijderd

logitech dual
(koop nooit een draadloze optical van de huidige generatie,dit zijn rampzalige baksels)

• Dark Blue
  • Laatst online: 16-12 17:53

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik denk dat ik dan een beetje ben achtergebleven :+
Ik heb gewoon een Logitech balmuis, hij is nu al 3 jaar beste vriend met mijn handpalm.
Het gekke is; mijn vriend heeft precies dezelfde, maar daar kan ik niet mee muizen. Hij rolt te zwaar, of te gevoelig, maar hij doet nooit wat ik wil. Daarom is mijn muis ook echt 'mijn muis'.

Omdat ik bij het lang werken doorligplekken op mijn polsen kreeg, heb ik twee jaar geleden een muispad gehad met een gelkussentje erin. Gewoon zo'n goedkope van de Kruidvat, ligt heerlijk. Na een jaar of 2 is die helemaal opengescheurd, dus ik heb een nieuwe gekocht en die gaat ook weer een paar jaartjes mee.

Mijn oude muismat ligt nu op mn werk (mijn baas walgt van dat ding, waarom nou? :P ) omdat ik daar, met een Mac muisje - zo'n transparante optische - ook al doorligplekken kreeg.

Maar ik vind, tussen met een PC muizen en met een Mac muizen zit ook weer verschil. Bijv. als je met een Mac in Photoshop werkt, moet je vrijwel altijd een hand aan je toetsenbord hebben voor Ctrl-Alt en Appeltje enzo. Op een PC kun je veel meer rechtsklikken, dat geeft minder variatie (ik vind het op zich lastig, telkens toetsen indrukken, maar dan roest je niet zo vast achter je bureau).

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:01

-db-

Hoi

:7 Ik heb een logitech cordless trackman FX...
:) Precisie vind ik wel in orde, en een groot voordeel van een trackman (als je er eenmaal aan gewend bent) is de bol erbovenop, heeft geen groot bewegingsoppervlak nodig. ;)
:( Een nadeel is dat ik per week de batterij moet vervangen(cordless+optical)(Volgens de verpakking heb ik maar een batterij per twee maanden nodig. :'(

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-12 15:46

2

Dark Blue schreef op 23 February 2003 @ 17:25:
omdat ik daar [...] ook al doorligplekken kreeg.
Doorligplekken?

(GADVERDAMME!)

Ik vraag me af waarom ik niet over mijn Wacom mag praten. Want ik gebruik helemaal geen muis meer. Heel af en toe die draadloze die toevallig meekwam met mijn draadloze toetsenbord.. Voor grafische toepassingen vind ik een pennetje toch echt het fijnst. Voor alle toepassingen eigenlijk (behalve spelletjes, maar die speel ik sowieso niet echt vaak, want ik verlies altijd).

Verwijderd

HunterPro schreef op 23 February 2003 @ 13:55:
Ik gebruik zelf al iets langer dan een jaar de Logitech Dual Optical. Met draad. Heerlijk gevoelig, geen mousepad nodig, en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten.
idd, deze muis is echt vet

offtopic: c1000 rulez! :)

• Dark Blue
  • Laatst online: 16-12 17:53

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

2 schreef op 23 February 2003 @ 18:41:
[...]

Doorligplekken?

(GADVERDAMME!)
Doorligplekken, zoals mensen die te lang in het ziekenhuis op bed liggen bijv. ook krijgen op hun heupen... Je hebt in je pols de uiteinden van 2 botjes, als je je duim onderop je handpalm legt voel je ze als 2 knobbeltjes. Ik kreeg dus echt twee rode plekken op die botjes, het deed ontzettend pijn. Nu met een lekker gelmatrasje voel ik niks meer en ligt mijn hand in een stabielere horizontale positie.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

2 schreef op 23 februari 2003 @ 18:41:

Ik vraag me af waarom ik niet over mijn Wacom mag praten. Want ik gebruik helemaal geen muis meer. Heel af en toe die draadloze die toevallig meekwam met mijn draadloze toetsenbord.. Voor grafische toepassingen vind ik een pennetje toch echt het fijnst. Voor alle toepassingen eigenlijk (behalve spelletjes, maar die speel ik sowieso niet echt vaak, want ik verlies altijd).

Van mij mag je over je Wacom praten, anders vind ik dit topic een beetje vaag. Tekentablets zijn prima vervangers voor (en aanvullingen op) de muis.

Ik wil in ieder geval even benadrukken dat dit een topic is over ervaringen van mensen die in de grafische wereld werken en/of hobby'en. Anders had dit natuurlijk net zo goed in Overige Hardware gekund.

Verwijderd

Ik gebruik nu al een jaar of 3 de intellimouse explorer 1.0 van microsoft (mja eerste optische muis)...
Deze heb ik gekocht omdat een balloze muis vorgens de recenties preciezer was dan een die zijn bal nog heeft... Nu ben ik zo aan die muis gewend geraakt (wat snelheid betreft enzo, je klikt in 1 keer blindelings goed) dat ik eigenlijk geen nieuwe hoef totdat deze kapot gaat...

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12 18:15
kgebruik een gewone logitech muis met draadje en balletje, zal em binnenkort vervangen voor een optische(waarschijnlijk mx500 of mx700) want kwordt gek van dat vuil(geen muismat)
en in paint shop pro en gtk radiant vind ik dat zeer irritant omdat het net ff minder lekker werkt als hij niet doet wat je wilt.

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-11 00:42
Gebruik zelf de Microsoft Explorer 3.0, met draad (heb hiervoor draadloos gehad, maar ben na maanden gebruik over gestapt op m'n huidige muis). Perfecte muis, licht goed in de hand, erg precies en geen gezeik met batterijen.

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Creesch

bla bla!

logitech optisch werkt idd zeer fijn en precies, ookal moet ik zeggen dat een goede balletjes muis ook zeer fijn en precies kan werken

• Willem
  • Laatst online: 18-12 08:07
Tijdje de Logitech Trackman Marble Wheel gehad, maar daar valt niet mee te gamen :)
Heb deze vervangen voor een Wacom Graphire en een Logitech Optical.
Op de zaak een Dual Optical, en denk dat dat 'em hier ook gaat worden.

Gewoon naast mekaar dus.
Grafisch werk op de Wacom, Gamen en voor de makkelijk een muis.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

De standaard analoog Microsoft muis :)
Nog nooit problemen mee, plus dat de uitdaging in Counter-Strike zo iets hoger is :)

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Wat ik persoonlijk vind is:

Ik gebruik zelf 3dsmax ik vind het zoiezo veel beter om een optical te gebruiken voor dit programma, want een balmuis blijft wellis hangen ect.. een optical is altijd presies.

mijn voorkeur gaat uit naar de logitech mx500 hij licht lekker in de hand en is niet te zwaar.. een draadlooze muis is vaak zwaar dus valt bij mij al meteen af. de mx500 heeft een DPI van 800 en is daarmee 1 van de snelt reagerende muizen van dit moment..

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/1168.jpg

toevallig heb ik hem ook nog ;)

• bolleh
ja hoor heb ik weer :(
mx700 gekocht, kom thuis maak open
pakt handleiding, batterijen, huh? geen batterijen te zien, wtf? stekkertje van usb snoertje is kapot...kijkt naar de doos...sealing stikkertje was er al af...
die honden van mycom hebben me gvd gewoon een teruggebracht exemplaar meegegeven!!! :( :(
dat wordt stennis schoppen morgen in die winkel

warning: als je werkt in mycom utrecht: blijf morgen maar beter thuis want dit is echt geen manier van zaken doen ffs

Verwijderd

ik kan mijn hand toch zo zacht bewegen dat ik met ongeveer elke muis wel pixel voor pixel van scrollen... Het maakt mij dus weinig uit.

En dus gebruik ik mijn Wacom Graphire 2 muisje ook gewoon voor mijn photoshop werk en dergelijke...
En het ding gamed (zodra het goed afgesteld staat) ook nog eens relaxt, ligt fijn in de hand... Wacom is all you need baby... :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-12 17:22
Ik gebruik een standaard OEM muisje van Microsoft, de IntelliMouse. Ik heb deze gratis bij mijn ALDI Pc gehad, en ik moet zeggen dat deze het nog steeds erg goed doet. Wel om de zoveel tijd het stof verwidjeren maar verder vind ik het een super-ding. Ja ik heb ook met optische muizen ed gewerkt, en ja die zijn inderdaad nog net wat fijner maar voor de paar euroos die mijn muisje kost en de vele euro's van een optische ben ik er heel erg tevreden mee. Ik gebruik verder geen tekentablet oid.

Verwijderd

MUIS?!
Nothing beats a Wacom Digitizer II (UD-1212-R)...
40 cm x 42 cm :7
Drukgevoelig, tiltgevoelig... zal morgen wel pics posten, m'n moeder is ervandoor met de digicam :(

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12 22:28
Logitech cordless mouseman optical en bij mn laptop een logitech (heel klein) muisje van asus. zijn allebei fijn.

Verwijderd

ik heb een Logitech Cordless Desktop Optical, en gebruik dus ook de muis die daar in zit

ik kan er niet van klagen. Enige probleem is dat het ding batterijen vreet. Gelukkig heb ik oplaadbare, of het ding kostte een fortuin

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dark Blue schreef op 23 February 2003 @ 17:25:
Ik denk dat ik dan een beetje ben achtergebleven :+
Ik heb gewoon een Logitech balmuis, hij is nu al 3 jaar beste vriend met mijn handpalm.
[...]

Omdat ik bij het lang werken doorligplekken op mijn polsen kreeg, heb ik twee jaar geleden een muispad gehad met een gelkussentje erin. Gewoon zo'n goedkope van de Kruidvat, ligt heerlijk. Na een jaar of 2 is die helemaal opengescheurd, dus ik heb een nieuwe gekocht en die gaat ook weer een paar jaartjes mee.
[...]
Dan loop ik dus ook achter ;)
Ik heb een MouseMan Wheel, niet optisch dus. Ook met zo'n gel-muismatje.
Werkt nog steeds perfect (nauwkeurig), mist geen pixel.
Voor m'n laptop heb ik een cheap-ass optisch muisje van de Lidl van vorig week :)

Wel heb ik maar liefst 3x een poging genomen om over te stappen naar een optische logitech muis. 2x iFeel, 1x MouseMan Optical (das dus die donkerblauwe). Helaas heb ik ze alledrie terug moeten brengen omdat de cursor begon te vibreren als ik de muis niet gebruikte, maar ook als ik m wél gebruikte.. erg vaag allemaal.. :?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Ook cordless desktop optical, tip : duracell plus..2 x zo duur,gaat 4 x zolang mee.
wel heel precies dingetje die muis..btw geen lekkere gamemuis :X

Verwijderd

Heb nu al een tijdje een ms intelli 2.0 en heb mezelf een logitech mx-700 gekocht ik gebruik deze steeds vaker, zo kan ik er aan wennen

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:47
Logitech pilot scroll balmuis en een wacom graphire tablet (gebruik alleen de pen, muis is kapot, vandaar de logitech...)

Daarnaast heb ik een wingman gaming muis, een mouseman optical, een trackman marble en een razor boomslang die ik allemaal niet meer gebruik omdat ik last heb van mn rechter pols...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk vind iedereen hier z';n eigen muis geniaal. Geef aub aan waarom

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-12 15:46

2

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 00:55:
Natuurlijk vind iedereen hier z';n eigen muis geniaal. Geef aub aan waarom
Jawohl herr Topicschtarter!

Verwijderd

Thuis een heerlijke Dual optical met draad voor het serieuzere game en modelwerk. Op me werk waar ik in de pauze nog weleens wil modellen of na werktijd een single optical van logitech. Voor mij geen balletjes muisjes meer. Met 4 katten in huis werkt ie niet zo lang goed.... dus lampies zijn je van het.... er gaat weleens een kattehaar voor et lampie zitten maar aangezien er toch twee inzitten is het effect bijna niet merkbaar.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11 16:23

Clay

cookie erbij?

Ik muis met een wacom :P 't was in het begin ff wennen, maar het werkt gewoon veel lekkerder dan een gewone muis. Ik had em eigenlijk alleen aangeschaft om ermee te tekenen, maar muizen bleek er ook prima mee te gaan.
Voor het gamen heb ik er een ms draadloos optical naast. Geen muispad nodig, en glijdt soepeltjes over mn bureau als een schaats over het ijs.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• bolleh
khad gister ff met die mx700 zitten kloten(beetje bewegen met en zonder batterijen ed) en ik vond het gewicht zeker geen nadeel, ligt perfect in de hand hier. ga vanmiddag is ff die muis ruilen, vanavond nog wel naaj ajax-arsenal, maar als ik dan terug ben kan ik lekker muizen, eindelijk van dat draadje en balletje af :)
maar das heel persoonlijk of je daar vanaf wilt of niet

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 23:10

Booster

Superuser

Ik heb op dit moment een Logitech Wheel Mouse Optical (geen OEM, met draad dus) en ik denk erover om een mx-700 te kopen (voornamelijk omdat draadloos me wel lekker lijkt).

Verder heb ik ook nog een wacom die ik alleen gebruik bij grafische klusjes.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Logitec Mouseman Dual Optical :) (met snoer)

Heerlijk gevoelig, lekker in de hand, erg precies, werkt perfect zonder muismat :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• bolleh
overigens puntje van kritiek op de mx700: draadje van usb naar oplaadstation is wat aan de korte kant(kun je ook geen langere indoen tenzij je gaat knippen) en in het boekje stond dat ie een 10-20cm van elektrische apparaten af moest.

mn gp 1600 batterijen slikte hij wel trouwens(hoewel ze imho wel wat warm werden na 5 minuten dus mischien toch maar de standaard batts nemen ;))

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

MX-500 (waar ik mee naar dit topic toeklikte :)) vind ik niet ideaal, blijft af en toe staan bibberen als je'm loslaat; en dat overschot aan knoppen is ook niet je van het. Ik heb mijn muissnelheid overigens behoorlijk hoog staan, misschien dat 'ie met de defaultwaardes beter uit de verf komt. Maar ik vind het eik een miskoop.

Dual optical op mijn werk is - zeker voor het grafische werk - de beste waar ik ooit mee heb gewerkt, ik ga d'r ook maar eentje voor thuis halen. Nadeel is idd dat beide muizen moeilijk met je vingers te besturen zijn, en ze zijn vrij zwaar bovendien. Dat is gelukkig te modden door het gewichtje eruit te slopen.

Wat dat betreft heb ik nooit méér value for money gekregen dan met een pilotmuisje (licht, cheap, en eenvoudig met je vingers in het rond te duwen) - maar ook die is niet heel erg precies, en bovendien heeft die een rotwieltje :+ De MX300 heeft overigens dezelfde vorm, dus als je de dual optical niet lekker in de hand vind liggen zou ik daar eens naar kijken.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• bolleh
tjah licht of zwaar, is persoonlijk - ik neig naar wat zwaarder
gevormd of niet, ook weer persoonlijk - ik wil gevormd
zelfde als met draadje, wordt gek van dat ding thuis
en balletje, sommige mensen zweren bij dat balletje, ik gooi em liever in de knikkerzak van me kleine neefje

zou trouwens wel handig zijn als je in een winkel even zou kunnen testen met muizen, dan heb je meteen al een beter idee wat je ligt en wat niet, ipv naar een foto of het doosje kijken(overigens vind ik die doos van mx700 echt te groot hoor...kan imho stukken kleiner)

Verwijderd

Logitech 500 mx (optical), de gulden middenweg, licht zeer lekker in de hand, is betaalbaar en werkt ook nog. is alleen neit draadloos maar dat is egt wel te overleven.
gamen en photoshop gaat goed.

• El Reino
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2024
Hmmz...allemaal logitecs lijkt het wel..

El Reino gebruik een El Cheapo draadloze optische muis (merk: SafeWay/Sweex)
Relatief goedkoop voor een draadloze optische muis (25 pleuro) en hij werkt prima, nog geen problemen mee gehad
Draadloos omdat ik een schijthekel heb aan die kabels op mijn bureau en zo meer bewegingsvrijheid heb
Optisch omdat ik altijd (ALTIJD) 1 keer in de 2 weken ofzo mijn muis uitelkaar kon halen omdat d'r weer allemaal shit aan die wieltjes zat.

Verder is Reino an het sparen ( :P ) voor een Wacom Volito/GraphireII om ook een beetje fijn in PhotoShop an te kunnen klooien, want ben nog steeds van mening dat dat met een tablet beter gaat dan met de muis. Heb een jaar geleden om me werk ruim een jaar met een wacom graphire gewerkt en mis zo'n ding nu eeeenorm.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik heb een Logitech Optical Mouseman Wheel, met snoer. Buitengewoon slecht voor grafisch of precies werk, want het snoer is te zwaar en belemmert soepel bewegingswerk. Maar voor al het andere computerspul is er niets mis mee.
Pagina: 1