Ik denk dat ik dan een beetje ben achtergebleven

Ik heb gewoon een Logitech balmuis, hij is nu al 3 jaar beste vriend met mijn handpalm.
Het gekke is; mijn vriend heeft precies dezelfde, maar daar kan ik niet mee muizen. Hij rolt te zwaar, of te gevoelig, maar hij doet nooit wat ik wil. Daarom is mijn muis ook echt 'mijn muis'.
Omdat ik bij het lang werken doorligplekken op mijn polsen kreeg, heb ik twee jaar geleden een muispad gehad met een gelkussentje erin. Gewoon zo'n goedkope van de Kruidvat, ligt heerlijk. Na een jaar of 2 is die helemaal opengescheurd, dus ik heb een nieuwe gekocht en die gaat ook weer een paar jaartjes mee.
Mijn oude muismat ligt nu op mn werk (mijn baas walgt van dat ding, waarom nou?

) omdat ik daar, met een Mac muisje - zo'n transparante optische - ook al doorligplekken kreeg.
Maar ik vind, tussen met een PC muizen en met een Mac muizen zit ook weer verschil. Bijv. als je met een Mac in Photoshop werkt, moet je vrijwel altijd een hand aan je toetsenbord hebben voor Ctrl-Alt en Appeltje enzo. Op een PC kun je veel meer rechtsklikken, dat geeft minder variatie (ik vind het op zich lastig, telkens toetsen indrukken, maar dan roest je niet zo vast achter je bureau).
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs