Toon posts:

Beeld hapert bij export to tape in Premiere

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2.4 GHz P4 80Gig en met 512 Mb werkgeheugen in mijn pc.
Ik heb een film gemaakt in Adobe premiere, maar als ik deze wil exporteren naar tape komt deze nogal haperent op tape te staan. In de Preview gaat het wel goed en ook met het capturen.
Ik heb me al rot gezocht naar een dergelijk probleem op deze site maar heb niets gevonden. Hopelijk kan iemand helpen.
Ik heb de compressie uit staan.

Heeft iemand verder wel eens meegemaakt dat een film die je hebt gemaakt (PPJ) corrupt raakt?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Modbreak:

Dit is een kick binnen 24 uur, gelieve dit niet meer te doen: als je NU hulp wilt hebben kan dat altijd door een betaalde helpdesk te vragen. Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done. Heb even wat meer geduld, je topic wordt vanzelf wel gezien. Ga niet zo snel schoppen. Zeker niet op zo'n manier, als je nog geholpen wilt worden...

[ Voor 102% gewijzigd door Compubiter op 28-02-2003 15:59 ]

• deDorus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21

deDorus

Meisje, ik ben een C-man...

1) Gaat het capturen wel goed?
2) Welk OS en filesysteem?
3) Is die 80 GB alleen voor video?

Verwijderd

ik had dit ook, maar dan moet je de 6.02 update van de adobe site neerhalen.
als je 6.0 hebt natuurlijk, andere versies weet ik niet

veel suc6

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 23:47
Had ik maandagavond ook voor bij mijn schoonbroer.
Na een uurtje zoeken bleek het gewoon dat zijn HD niet kon volgen!
Effe gechecked, 9% fragmentatie, film op andere schijf gekopieerd met maar 2% fragmentatie, liep toen perfect! |:(

PS: hij werkt met Premiere 6.0
PPS: ik veronderstel dat je hier via DV werkt?

[ Voor 16% gewijzigd door Fire69 op 26-02-2003 15:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met XP maar ben achter een paar zaken gekomen. Mijn pc doet al een beetje vreemd. KOn gister niet booten maar vandaag weer wel gewoon.
Ik draai Premiere 6.0 maar de update naar 6.1/6.2 doet het niet bij mij. Download hem van adobe maar die wil niet installeren.
De vraag is nu of het capturen goed gaat. Het lijkt of het capturen steeds slechter gaat. Heeeel veeel droped frames. Gister nog even pinacle op mijn pc gezet om te kijken of het aan adobe lag. Bij Pinnacle had ik in 1 minuut al ik weet niet hoeveel dropped frames.

Nu heb ik een Sitecom firewire kaart in mijn pc, maar het blijkt dus dat daar geen drivers voor XP voor zijn. Hij doet het wel, en in het begin zelfs goed. Ben bang dat mijn harddisk kapot is. Hoor ook af en toe raar tikken. Gister om de 15sec..

Verwijderd

Topicstarter
Nou pc doet het opeens weer goed. Hij kan weer gewoon booten en het capturen gaat ook weer goed. Ik heb niets gedaan, op nogmaals defragmenteren na. Had ik laatst ook gedaan, maar was blijkbaar niet gelukt. Toch vreemd dat ik nu al moet defragmenteren terwijl ik de pc nog niet lang heb en de schijf nog lang niet vol was. (van de 50G, 20G over)

Bedankt voor de reacties.

• Fire69
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 19:41:
Ik werk met XP maar ben achter een paar zaken gekomen. Mijn pc doet al een beetje vreemd. KOn gister niet booten maar vandaag weer wel gewoon.
Ik draai Premiere 6.0 maar de update naar 6.1/6.2 doet het niet bij mij. Download hem van adobe maar die wil niet installeren.
De vraag is nu of het capturen goed gaat. Het lijkt of het capturen steeds slechter gaat. Heeeel veeel droped frames. Gister nog even pinacle op mijn pc gezet om te kijken of het aan adobe lag. Bij Pinnacle had ik in 1 minuut al ik weet niet hoeveel dropped frames.

Nu heb ik een Sitecom firewire kaart in mijn pc, maar het blijkt dus dat daar geen drivers voor XP voor zijn. Hij doet het wel, en in het begin zelfs goed. Ben bang dat mijn harddisk kapot is. Hoor ook af en toe raar tikken. Gister om de 15sec..
Mij schoonbroer heeft ook een Sitecom-kaartje en XP, drivers zijn niet nodig, werkt perfect out-of-the-box.
Ik zou toch maar je disc een grondig nakijken!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar het punt is dat hij het nu wel goed doet. Breng ik mijn pc weg, neb ik hem een paar dagen kwijt en zullen ze er misschien niets aan vinden. Voor niks weg gebracht.

Heeft iemand trouwens wel eens last dat bij het afspelen van de timeline in Adobe hij plots op hol slaat? Of heb ik alle bugs alleen? De meeste heb ik inmiddels al gevonden op dit forum. Zal nog even zoeken naar dit probleem.

Bedankt.

Verwijderd

heel erg vreemd dat die updates het niet doen, je hebt trouwens alleen 6.02 nodig want die heeft volgens mij alles erin van 6.01.
dat ie opeens heel snel gaat spelen op de timeline had ik ook en dit was ook
opgelost met 6.02...
wat voor foutmelding geeft ie dan als je wil installeren?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote van de adobe site:

Premiere 6.02 update (beta) - English

The Adobe Premiere 6.02 update provides fixes to known issues in Premiere. Please note that this update is still in beta. You should not install this update unless you are experiencing any of the specific problems listed below.

Summary of changes:
- Corrects stuttering playback problem. Fixes problems with stuttering playback on systems that meet the minimum system requirements.
- Corrects fast DV playback problem. Some customers are experiencing problems with the video output from Premiere speeding up on playback.
- This update includes all the fixes from the 6.01 update.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
hier kan je wat meer info vinden:
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=1435

en dit is de link naar de zip van 6.02:
http://download.adobe.com...e/win/6.x/Win_602_ENG.zip

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Hij geeft de melding, can not update preminfo.dll
Ik vraag me af of ik met een kopie van de dll van iemand anders wel kan updaten.
Premiere staat overgens uit als ik de update doe voor het geval iemand met die oplossiing komt.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de links maar ik heb dezelfde gebruikt. :'(

• Fire69
En als je de dll gewoon even hernoemt? Misschien kan hij hem gewoon niet overschrijven of zo?

Verwijderd

Topicstarter
Nee wil allemaal niet werken.
Heb dit dus bij update 6.01 en bij 6.02
Uit de search bleek dat iemand anders hier ook last van had. Helaas staat de oplossing die hij had gevonden er niet bij. Misschien was het hem wel gelukt met een kopie dll van iemand anders.
Ik probeer nog even een dll te krijgen van een collega maar die heeft nog niet gereageerd op mijn mail.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:53
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 14:10:
Hij geeft de melding, can not update preminfo.dll
Ik vraag me af of ik met een kopie van de dll van iemand anders wel kan updaten.
Premiere staat overgens uit als ik de update doe voor het geval iemand met die oplossiing komt.
Heb je een legale versie van premiere?
* Xander is ooit lang bezig geweest om uit te vinden waarom Photoshop 7.0 niet wilde updaten

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Tja wat is legaal....eehhhh.....nee dus O-)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 15:56 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:53
Verwijderd schreef op 28 februari 2003 @ 15:53:
Tja wat is legaal....eehhhh.....nee dus O-)
Als het een gekopiëerde versie is van je vader o.i.d. die hem wél gekocht heeft zul je weinig problemen krijgen, als je een serial van het internet gevist hebt heb je grote kans dat die door Adobe geblacklist is (Net zoals WinXP-SP1 dus).
1 tip: KOOP HET

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk, maar daarin tegen, hoeveel mensen gebruiken het niet via een kopie van...een kopie van.......
Ik heb een kopie van een collega.
Jij denkt dat het door het serienummer komt?
Zal is aan mijn collega vragen of het hem lukt.

Ik zal eens gaan kijken wat het progje kost.

Verwijderd

ik heb ook de minder legale versie met een serienummer van inet,
maar bij mij gaf tie geen problemen met updaten...
stuur mij maar een mail als je die dll wil hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Heb een andere DLL er op gezet en nu update hij dus wel, met dank aan het persoon die de dll heeft gegeven.

Ben trouwens nog niet af van het haperen en op hol slaan van de timeline :?
Zal nog eens defragmenteren, maar of dat nog zin heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Ook het laatste ben ik denk ik uit. Mijn harddisk was kapot. Gaf uiteindelijk ook een smart status bad, backup and replace. Dus naar de winkel gelopen met pc onder arm (is 2 maanden oud) en die hebben een nieuwe harde schijf er in gezet.
Hopelijk ben ik nu van al het gezeik af. Ben nog bezig alle software er weer op te zetten.
Ik ga nu toch ook eens Avid dv 3.0 proberen.

Verwijderd

Topicstarter
PC doet het weer goed maar avid dv 3.0 werkt niet lekker met de dv camera. Besturing gaat niet goed. Problemen met het zien van de tijdcode door de computer. Dit probleem heb ik ook in XP met Adobe Premiere terwijl ik daar voorheen geen last van had. Iemand een idee? Mijn firewire kaart heeft geen driver nodig onder XP, wel onder 2000., dus dat probleem is het niet lijkt me.

Volgens mij is video berwerken onder XP ook een stuk stabieler dan onder 2000 of heeft iemand daar andere ideeen over?
Pagina: 1