Toon posts:

[XP] Elke boot een .tmp bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik opstart komt er volgens mij een nieuw bestandje in de tmpdir. Na zo'n paar maandjes is dat dus een hele lange lijst. De bestandsnamen worden hexadecimaal doorgenummerd. Dat geeft namen als: ~DFEDC3.tmp.
Ze zijn allemaal 144kb groot.

In het bestand kan ik geen aanwijzingen vinden van de herkomst en ook bestands informatie helpt me niet verder.

Weet iemand welk programma deze bestandjes maakt?

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Kijk eens naar de programma's die met Windows opstarten. Als hier iets raars tussen staat zet die dan uit.
Je kan ook 1 voor 1 ze uitzetten, en dan elke keer opnieuw opstarten, en kijken als een programma uitstaat of ze dan niet komen.

Aangezien het tmp bestanden zijn kan je ze wel gewoon weggooien.

Juist

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als je in de veilige modus opstart, komt er dan ook zo'n bestand bij?

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden! Was het programmaatje freesurfer. eenvoudig pop-up filter programmaatje.

• BreadFan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 12:06:
Gevonden! Was het programmaatje freesurfer. eenvoudig pop-up filter programmaatje.
Hee, mooi dat je het even meldt. :)

Ik kwam het probleem gisteren ook tegen op de laptop van een collega, hij draait w98. Er stonden ruim 800 .tmp bestanden in zijn windows map, allemaal van 0 kb.

Ik had te weinig tijd om te kijken waar het aan lag, zal de volgende keer eens kijken of hij dat progje ook heeft draaien. :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Err..
Met win98 heb je eerder kans dat dat een bugje met Outlook Express is, versie 5.01 - t/m 5.5 hadden namelijk de irritante neiging om af en toe .tmp files aan te maken bij elk geopend mailtje.
Die .tmp bestanden zijn ook 0kb groot, maar beginnen altijd met ff{nummer}.tmp.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BreadFan
  • Niet online
BackSlash32 schreef op 27 February 2003 @ 00:42:
Die .tmp bestanden zijn ook 0kb groot, maar beginnen altijd met ff{nummer}.tmp.
Juist, zo zagen die bestanden er uit. Maar Outlook Express wordt niet gebruikt bij ons, alleen Outlook 2000.
Pagina: 1