Het is weer zover, ik heb weer een probleem met m'n TV-kaart (Hauppauge WinTV GO). Laatst heb ik een verse install gedaan van Windows XP met SP1. Toen ik de drivers voor m'n tv-kaart wou installeren ging alles op het eerste gezicht perfect. Ik start DScaler maar tot mijn grote verbazing had ik geen geluid. Dus ik heb gekeken of de line-in niet ge-mute was, en alle kabels gechekt, maar dat was alemaal ok. Toen ik een kijkje nam in m'n Device Manager werd het probleem al duidelijk, want hij gaf bij de audio driver deze melding:

Dus ik dacht, dat is makkelijk, gewoon even de driver opnieuw installen. Niet dus. Hij blijft gewoon hard volhouden dat er geen drivers zijn geinstalleerd.
Dit zijn de dingen die ik allemaal al geprobeerd hebt:
- Drivers volledig verwijderd met HCWclear.exe van Hauppauge, en opnieuw geinstalleerd
- Dat heb ik met 3 verschillende drivers geprobeerd; Hauppauge WDM 3.31 20262, Hauppauge WDM 3.31 20340 WHQL en Bt8xx WDM VAD 5.3.5
- Gecontroleerd op IRQ conflicten, niets gevonden
- Voor de zekerheid de tv-kaart in een ander slot gedaan
- Drivers verwijderd in safe mode
Niets helpt, hij blijft gewoon eigenwijs volhouden dat er geen drivers zijn geinstalleerd.
Wie helpt?
Dus ik dacht, dat is makkelijk, gewoon even de driver opnieuw installen. Niet dus. Hij blijft gewoon hard volhouden dat er geen drivers zijn geinstalleerd.
Dit zijn de dingen die ik allemaal al geprobeerd hebt:
- Drivers volledig verwijderd met HCWclear.exe van Hauppauge, en opnieuw geinstalleerd
- Dat heb ik met 3 verschillende drivers geprobeerd; Hauppauge WDM 3.31 20262, Hauppauge WDM 3.31 20340 WHQL en Bt8xx WDM VAD 5.3.5
- Gecontroleerd op IRQ conflicten, niets gevonden
- Voor de zekerheid de tv-kaart in een ander slot gedaan
- Drivers verwijderd in safe mode
Niets helpt, hij blijft gewoon eigenwijs volhouden dat er geen drivers zijn geinstalleerd.
Wie helpt?
They made me do it.