Diskman doet het niet als je hem schuin houdt.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42321

Topicstarter
Hey,

Ik zal even uitleggen wat er aan de hand is. Ik heb een Sony D-EJ925, een plaatje staat hieronder. Hij heeft het een hele tijd goed gedaan, maar nu, opeens doet hij het niet zo perfect meer. Als je hem in je binnenzak hebt zitten en hij zit zó, dat de aansluiting van de koptelefoon aan de bovenkant zit, dat hij dan een ratelend geluid maakt. Maar, dit gebeurt alleen als je hem aanzet, of als je een liedje wilt skippen. Hou je hem daarna recht, of met de aansluiting naar rechts, dan doet hij het wel.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Natuurlijk is hij G-Protected, Jog Proof, etc.

Afbeeldingslocatie: http://www.sony.cl/images/lg/D-EJ925.JPG

Afbeeldingslocatie: http://shopping.yahoo.com/catz/images/b9/46/catz.c.i60478.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb er een die er op lijkt, ik heb er eigenlijk nooit last van; misschien moet je de cd er ff wat steviger indrukken ? (wil bij mij nog al eens helpen nl.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60359

Ik heb een keer met een oude sony discman een probleem gehad dat die het niet meer deed als ik hem ging bewegen/schuinhield. Ik had zo'n gevoel dat er iets los zat, maar wist niet wat. Twas een oud ding en wilde hem weggooien maar heb het niet gedaan omdat ik er maar niet achter kwam wat er mis mee was. Elke keer als ik hem open deed om te kijken zat alles netjes op z'n plaats. Tot dat ik hem een keer liet draaien met een CD erin en de klep open en opeens lanceerde die de CD. Die kwam bekant het apparaat uit samen met het rondje waar je hem om doet. Bleek dat dat rondje los zat. Iets wat je niet ziet als je de CD eruit haalt want dan duw je het rondje weer op z'n plek.
Één druppeltje lijm tussen het rondje en de speler en hij deed het weer.

Ik weet niet of jij hetzelfde probleem heb, maar kijk er even naar zou ik zeggen.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:33
Anoniem: 60359 schreef op 23 February 2003 @ 13:47:
**knip**
Één druppeltje lijm tussen het rondje en de speler en hij deed het weer.

Ik weet niet of jij hetzelfde probleem heb, maar kijk er even naar zou ik zeggen.

Succes :)
Check eerst of je nog garantie hebt ;)
Het is namelijk niet echt normaal dat een (shock-proof) speler dit doet. Een vriend van mij heeft ook zo'n G-ShockProof ding gehad. Hj had hetzelfde probleem. Later bleek dit een productie fout te zijn. Dit was 1 van de eerste G-ShockProof apparaten van Sony.

[ Voor 39% gewijzigd door JJapie op 23-02-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42321

Topicstarter
Mja, ik heb hem al een tijdje, dus ik heb geen garantie meer.

Ik zal eens kijken of ie ook mijn cd's lanceert ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60477

Klinkt inderdaad als een naar beneden gezakte spindle table.
Komt vooral door "misschien moet je de cd er ff wat steviger indrukken"
Pagina: 1