thomson dth210

Pagina: 1
Acties:

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-08 18:35
Hoi,

ik heb dus deze dvd speler een standalone thomson dth210, nu heb ik svcd's liggen (legaal kopieen van de dvd's ) en die wil ik afspelen, kwam ik erachter dat hij dat standaard niet doet, dus nieuwe firmware gezocht en gezocht en uit eindelijk ook ergens 1 linkje weten te vinden.

Ik heb de nieuwe firmware geinstalleerd 7-6-0 dan 1 kiezen voor firmware update wachten op het testbeeld dvd speler opnieuw "opstarten" en de firmware is geinstalled,

voorheen zei de speler gewoon dat er geen disc inzat als ik er een svcd indeed, maar nu blijft hij hangen bij reading en gaat niet verder beeld wordt zwart en thats it.

de svcd is gedownload en heeft de volgende structuur ik heb niet zoveel verstand van svcd dus misschien hebben jullie er wat aan

EXT
- scandata.dat
EXTRA
- dvd2xvcd.xml
- svcdinfo.txt
MPEG2
- avseq01.mpg
SEGMENT
SVCD
- entries.svd
- info.svd
- lot.svd
- psd.svd
- search.dat
- tracks.svd

weet iemand wat ik fout doe heeft iemand ervaring met deze speler en misschien met het updaten van de firmware
kan iemand wel svcds afspelen en ligt het misschien aan dit soort?

[ Voor 2% gewijzigd door 6bit op 23-02-2003 14:52 . Reden: spelvaut ]

the things we fear most have already happened to us

• 6bit
klein schopje

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
Hoe snel brand jij je SVCDs? sommige DVD spelers schijnen er nog wel eens problemen mee te hebben met de snelheid waarop je ze brand, en welk merk cd's enzo.

fotoblog

• 6bit
mmm nooit aangedacht ik brand die krengen gewoon op 40 speed, daar kan ik nog even mee spelen en ik gebruik gewoon aldi cd (lifetec) en ook wel tdk's

ik heb van iemand aders nu even een svcd geleend en die doet het wel dus misschien dat hij ze idd wel langzamer brand zal het nog even vragen

[ Voor 34% gewijzigd door 6bit op 26-02-2003 11:39 ]