Toon posts:

remote netstatten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een om de minuut refreshende netstatus zien op een remote pc op het interne netwerk. Kortom: Ik wil graag op mijn beeldscherm waar ik achter zit de netstatus zien van een andere PC. Is dit uberhaupt mogelijk? Wie weet er tools.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Je kunt toch gewoon met PSEXEC een remote commandpromptje openen en daar dan NETSTAT draaien?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! maar het werkt vooralsnog niet..Hoe voorkom ik dat dat DOSboxje steeds dichtklapt?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 13:35:
Bedankt! maar het werkt vooralsnog niet..Hoe voorkom ik dat dat DOSboxje steeds dichtklapt?
door eerst een cmd sessie te starten (start>uitvoeren>cmd.exe) en van daaruit de tool te starten

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt niet: psexec wordt niet herkend als een interne of externe opdracht..

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 13:47:
Dat werkt niet: psexec wordt niet herkend als een interne of externe opdracht..
je hebt psexec gedownload en in je pad gezet? (of je hebt in de cmd box naar de desbetreffende directory genavigeerd?)

Verwijderd

Topicstarter
Naar welke directory moet ie dan? :?

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 17:14

Deem

Ontcijfer mij!

hahahah, tja. je start CMD, daarna ga je naar de Directory waar je PSEXEC hebt staan met behulp van het CD en DIR comando. als je in de juiste directory zit, start je het programma gewoon met PSEXEC.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Topicstarter
Haha, indeed |:(
Ik had em op het bureaublad staan, dus moest ik naar die directory
Nu gaat het wel, ff kijken hoe het werkt..
jullie hulp is appriciated!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 15:02 . Reden: inkorten topic ]

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 17:14

Deem

Ontcijfer mij!

Wil niet iri overkomen ofzo, maar hiervoor is het edit knopje in de rechterhoek. hiermee kan je je eigens posts editen. als iedereen dit zou doen dan worden topics onnodig groot.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Topicstarter
Beste Brahiewahiewa, dat leuke tooltje psexec van jouw, dat werkt goed van een XP machine naar 2000, maar niet andersom! Ik heb telnetservice overigens aanstaan. Weet je hoe dit komt? Het lukt dus niet van een 2000 machine naar een XP machine, voor de duidelijkheid

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 17:05 ]

• Zwelgje
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 17:03:
Beste Brahiewahiewa, dat leuke tooltje psexec van jouw, dat werkt goed van een XP machine naar 2000, maar niet andersom! Ik heb telnetservice overigens aanstaan. Weet je hoe dit komt? Het lukt dus niet van een 2000 machine naar een XP machine, voor de duidelijkheid
onzin, hier werkt het gewoon.

heb je wel de juiste rechten op die XP bak? je kan overigens netjes een login/password meegeven als commandline optie

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die hele rechtenkwestie heb ik nagekeken. Misschien heb ik iets anders dicht staan?
Pagina: 1