[Jaymz] FAQ stukje over HK veranderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:27
In de faq staat dat je de HK in mag zodra je meer dan 150 techposts hebt, en 120 dagen op het forum zit. Maar als ik de mededelingen heb gelezen, klopt dat niet echt meer, wordt daar nog wat mee gedaan?

Bezoek eens een willekeurige pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

HK weer open

HK heeft dus geen aantal post/reg time meer als vereiste, misschien dat dat er in de toekomst weer komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NG het gaat er om dat de faq niet klopt :) de vraag is of de faq nog wordt aangepast :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

NG schreef op 23 February 2003 @ 11:51:
HK heeft dus geen aantal post/reg time meer als vereiste, misschien dat dat er in de toekomst weer komt?
Ik neem aan dat de topicstarter dat wel begrijpt, echter is het in de meeste FAQ's nog niet aangepast. Hier zal Jaymz dus even naar mogen kijken :).

En de selectieprocedure is gewijzigd, lees maar even de openingspost in [rml][ HK] weer open[/rml] :). En dat zal niet van post-aantallen of regtijd afhangen, maar van gedrag op het forum.

[ Voor 8% gewijzigd door Compubiter op 23-02-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
topictitel veranderd.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:32

Jaymz

Keep on moving !

Helemaal niet bij stilgestaan :D

Ik ga es kijken of ik (binnenkort) creatief kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
* We Are Borg meldt zich :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
In het kader van "Help Jaymz de winter door"

Hee, ik zie geen HK / SG / NSTM
Het kan kloppen dat je deze forums niet ziet, of dat linkjes een not_allowed (=Helaas je hebt geen toegang...) opleveren. SG, NSTM, TF en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten i.p.v. te helpen, zijn deze 3 forums verborgen. Als je toegang wilt krijgen tot deze forums, hoef je alleen maar te laten zien dat je geïnteresseerd bent in computers en randapparatuur. SG en NSTM krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-forums geplaatst hebt. Deze posts noemen wij techposts.
De Hk is tegenwoordig een invite-only-systeem. Dat komt er in het kort op neer dat de crew je op een gegeven moment toegang tot dit forum kan geven. Je krijgt deze toegang alleen als de crew van mening is dat je een aanvullende waarde kunt hebben voor dit forum. Dit lijkt misschien streng, maar het valt reuze mee. Als jij je normaal weet te gedragen op GoT en dus niet steeds probeert de grenzen te zoeken of deze overschrijdt maak je een goede kans dat je er eens in kunt.

Ik heb een OW gekregen. Kan ik nu nooit meer in de HK komen?
Nee dat hoeft niet. Als je een keer een foutje gemaakt hebt en verder een normale user bent kun je best tot de HK toegelaten worden. Het is ook niet zo dat alleen vriendjes van de crew worden toegelaten. Gewoon normaal aangepast gedrag is de enige vereiste.

Wat vaag. Wanneer kan ik er nou in dan?
Op dit moment wordt er met een beperkte groep gekeken hoe de HK het beste gestalte kan krijgen. Binnen enige tijd zullen er ook users toegelaten worden die in eerste instantie over het hoofd gezien zijn. Je kunt dan als je weer buiten de boot gevallen bent een mailtje naar de crew sturen waarin je netjes vraagt of ze je toegang willen geven. Dit is echter wel een arbitraire beslissing. Maar een beslissing tot afwijzingen zal niet door 1 mod alleen genomen worden. En omdat de HK slechts een extraatje is kun je bij een afwijzing ook niet bij de bemiddelaar terecht. (Die heeft wel andere zaken aan zijn hoofd :) )
Bedenk ook dat zeuren over dingen nooit positief werkt. Als je vindt dat je in de HK hoort dan kun je na een afwijzing beter een half jaar laten zien dat je wel een normale gebruiker bent dan er maar over blijven mekkeren. Dat heeft veel sneller resultaat dan maar te blijven schoppen :)

Ter info: Als je SG en HK access hebt en je komt een not_allowed tegen, dan betreft dit een draadje dat naar het crewforum is gemoved. En nee, daar krijg je geen toegang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

* E-Mile kan heeel creatief zijn :P [maar misschien is 't praktisch dat er nu nog even gewacht wordt met FAQ aan te passen totdat de nieuwe toelatingseis bepaald is [en ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat daarover binnenkort duidelijkheid komt] ] dus wellicht is het praktisch dit stuk nu uit de FAQ te schrappen // info over Area61 staan er immers ook niet in :?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

E-Mile schreef op 23 February 2003 @ 17:08:
* E-Mile .... // info over Area61 staan er immers ook niet in :?
info over crew fora ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

E-Mile schreef op 23 February 2003 @ 17:08:
* E-Mile kan heeel creatief zijn :P [maar misschien is 't praktisch dat er nu nog even gewacht wordt met FAQ aan te passen totdat de nieuwe toelatingseis bepaald is [en ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat daarover binnenkort duidelijkheid komt] ] dus wellicht is het praktisch dit stuk nu uit de FAQ te schrappen // info over Area61 staan er immers ook niet in :?
Mijn bronnen zijn over het algemeen ook wel redelijk geinformeerd ;)

'T staat er niet in de weg ofzo op dit moment, en als bekend is hoe we ermee omgaan zal dat vast wel geupdate gaan worden (of ik denk er op tijd aan, of iemand is zo vriendelijk de kastanjes voor mij uit het vuur te halen :P)

Eigenlijk moet de hele LA-FAQ eens een keer op de schop / herzien worden, maar eerst moet ik voor mezelf weer eens in de smiezen zien te krijgen wat er eigenlijk allemaal in zou moeten (wat best lastig is als het allemaal zo vanzelfsprekend is voor je 8)7)

gathering@t.net wordt bijvoorbeeld (als ik het wel heb) niet / weinig genoemd op de plekken waar je het zou verwachten :o

[ Voor 21% gewijzigd door Jaymz op 23-02-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
At your service your Majesty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Jaymz kan je misschien regelen dat er naar dat stukje FAQ wordt gelinked bij een NOT_ALLOWED error zoals vroeger bij Topix ook zo was?
En dan ook direct even een verhaaltje over TC / CF erbij, zoals:
Een andere mogelijkheid is dat het topic in de Trash Can staat. Hier worden topics heen gemoved die dermate kansloos zijn dat we ze liever niet eens gewoon op slot zien, maar helemaal uit het zicht. Ook komt het voor dat een topic voor overleg naar een van de crewfora is gemoved, meestal krijg je hier wel een Pushmessage over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Dat kan ik niet 8)7 (ik kan het achter wel eens een keertje aan ACM vragen ;))

Er staat me bij dat er al wat over TC wordt gezegd (maar de LA FAQ heb ik lang geleden voor het laatst gelezen, ik kan me vergissen dus ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Jaymz schreef op 23 February 2003 @ 22:33:
Dat kan ik niet 8)7 (ik kan het achter wel eens een keertje aan ACM vragen ;))
dat bedoel ik dus :P
Jij bent een man met invloed 8)7
Er staat me bij dat er al wat over TC wordt gezegd (maar de LA FAQ heb ik lang geleden voor het laatst gelezen, ik kan me vergissen dus ;))

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmkay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik kan m'n topic niet meer vinden, waarom istie gewist Dit is het enige wat er staat over de TC.... Dat mag inderdaad wel iets anders geformuleerd worden. Want de TC wordt wel iets sneller gebruikt dan uit deze tekst blijkt.

De laatste zin kan dan bijvoorbeeld worden:

of naar de TrashCan als we het liever helemaal niet terug willen zien op GoT.

[ Voor 30% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-02-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

F5 :)

'k heb weer es wat lopen frutten terwijl m-m me achter de vodden zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
HEEJ GAMEOVER, STOMME L*L, HOESO SLOTJE ?

hmm das ook wel es aan verandering toe denk ik :)

* ArthurMorgan zal morgenavond de hele faq weer es doornemen en wat aantekeningen maken en naar je opsturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14

Arno

PF5A

Jaymz schreef op 23 February 2003 @ 22:33:
Die heb IK voor je gemaakt, remember :*

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Jaymz schreef op 23 februari 2003 @ 23:08:
F5 :)

'k heb weer es wat lopen frutten terwijl m-m me achter de vodden zat :)

Door m-m (Litemod CME / Jaymz-controlleur)
:7 :+

[ Voor 3% gewijzigd door m-m op 23-02-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mm wel raar dat als je als My.Tnet Full Abonee gewoon vergeten wordt voor de HK.
Heb nu een paar x gerefrehed maar het blijkt dat ik de rechten daarvoor dus niet heb.
Kun je nog niet in HK of vind je dat je erin had moeten kunnen, dan heb je op dit moment (heel bot gezegd) even pech.
Moet ik toch maar eens overwegen of ik het abbonement volgend jaar aanhoud.
Enja ik ga op m'n strepen staan, waarvoor betaal ik anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Omg :o

tnet abo heeft dus echt geen RUK te maken met de HK.

HK kun je niet kopen, dat moet je verdienen :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 23:24:
Er wordt niets, maar dan ook helemaal niks over de huiskamer gezegd als je een abbonement neemt.

Dat het misschien een discussiepuntje is: okee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je betaald voor de functies van T.net en GoT. De HK is geen onderdeel van de overeenkomst tussen T.net BV en jou, en zal dat ook nooit worden. Als jij dmv je postings laat blijken dat je een toegevoegde waarde bent. (Als poster) dan kom je er van zelf in.

(Heb ik daar vanmiddag niet een stukje over geschreven voor de faq?..... )
Jaymz schreef op 23 February 2003 @ 23:26:
Dat het misschien een discussiepuntje is: okee ;)
Dat meen je te toch niet serieus he?

[ Voor 23% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-02-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Alfredt schreef op 23 February 2003 @ 23:26:
Dat meen je te toch niet serieus he?
Ik mag het niet hopen ;)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 23:24:
Mm wel raar dat als je als My.Tnet Full Abonee gewoon vergeten wordt voor de HK.
Heb nu een paar x gerefrehed maar het blijkt dat ik de rechten daarvoor dus niet heb.
Dan vraag ik mij af waar je dat vandaan hebt, want als abonnee kom je dus niet in de HK terecht. Je krijgt wel een apart abonnee-forum waar je je kunt begeven.

Staat allemaal duidelijk uitgelegd op deze pagina en verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon altijd al in de huiskamer komen dus waarom nu ineens niet?

Maar je mag wel vrijwillig betalen voor Tweakers/GoT maar niet alle rechten behouden terwijl je die al had?
Raar hoor, ga nu echt ff nadenken over dit alles voor ik er verder op inga, en ja ik vind dat dit ter discussie gesteld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
[rml][ HK] weer open[/rml] lees dit maar eens door, daar staat het allemaal in.

Maar lees vooral ook de faq hierover eens door. Die staat hier een paar post boven. Dan zie je dat je er nog altijd in kunt bij normaal gedrag. Alleen is er nu even tijdelijk een pilotsessie bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Als de betalende leden onder ons ooit wel gewoon HK-access cadeau krijgen bij hun abbo dan zou ik het daar niet mee eens zijn. De niet betalende moeten het dus 'verdienen' en dat kan dus niet, dan meet je met twee maten. Welk systeem je ook hanteerd, op die manier zou het gewoon niet eerlijk zijn. Zelfs niet als je een minimale regtijd en aantal techposts hanteert.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 23:36:
Kon altijd al in de huiskamer komen dus waarom nu ineens niet?
Juist, dat kon je. Maar nu kan niet iedereen meer in de HK komen, en dat is nu niet wat ter discussie staat. Er zijn genoeg topics hierover te vinden in LA.
Maar je mag wel vrijwillig betalen voor Tweakers/GoT maar niet alle rechten behouden terwijl je die al had?
Raar hoor, ga nu echt ff nadenken over dit alles voor ik er verder op inga, en ja ik vind dat dit ter discussie gesteld moet worden.

Als je iets betaald, dan krijg je daarvoor iets terug. Dat is dan niet de HK. * bazs2000 legt precies uit waarom niet.

Hoezo kortaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredt schreef op 23 februari 2003 @ 23:39:
[rml][ HK] weer open[/rml] lees dit maar eens door, daar staat het allemaal in.

Maar lees vooral ook de faq hierover eens door. Die staat hier een paar post boven. Dan zie je dat je er nog altijd in kunt bij normaal gedrag. Alleen is er nu even tijdelijk een pilotsessie bezig :)
Dat bedoel ik nu, je begint een pilotsessie. Zoekt daarvoor minimaal 1000 mensen uit om te zien of het werkt. Waar deze mensen op uitgezocht zijn weet ik niet. Maar ik heb altijd om één of andere reden recht gehad op de HK en nu behoor ik met m'n abbo daar niet bij. Ik weet niet hoeveel abboleden er zijn maar ik denk dan toch dat je eerst ff de mensen na loopt die abbonee zijn en die dan volgens de nieuwe policy recht hebben op toegang. Kijk dat abbonee zijn is vrijwillig, je maakt de keus om Tweakers en GoT te supporten (waar je natuurlijk ook wat voor terug krijgt) omdat je er graag mag komen en er veel hulp krijgt. Dat zo'n overeenkomst niet in m'n abbo zit dat weet ik.

Ik zou dus gewoon eerst de mensen die een abbo hebben en recht hebben voor laten gaan, pech voor de andere niet abboleden? Ja in mijn ogen wel, niet dat ik het ze niet gun maar zij kunnen net zo goed als ik een abbo nemen. Nu staat er gewoon dat als ik niet tot die groep behoor pech heb gehad. Dat stuit me tegen de borst, ook omdat ik niet mag vragen of ik er wel in mag of er een echt redelijke reden wordt gegeven waarom er voor die 1000 mensen is gekozen.
Dat ik er later misschien in mag is leuk, ik ga er vanuit dat ik erin mag want ik gedraag me op dit forum alleen zijn m'n aantal posts niet zo hoog. Maarja waarom mensen lastig vallen met posts die niet interessant zijn of die in feite dubbel zijn omdat het antwoord er al staat.

Maarja hoe hier soms beslissing worden genomen en hoe die naar de leden worden toegebracht heeft me wel vaker kwaad gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

braindead: ik heb nu geen zin om op je hele verhaal in te gaan en alles te weerleggen maar iig al 1 argument tegen je verhaal. Figuren die nu buiten de HK zijn gehouden met opzet (ik noem geen namen.... iedereen die in de HK actief was weet welk type ik bedoel) zouden op die manier alsnog toegang kunnen 'kopen'. Weg sfeer.

[ Voor 17% gewijzigd door m-m op 24-02-2003 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 00:18:
[...]

Dat bedoel ik nu, je begint een pilotsessie. Zoekt daarvoor minimaal 1000 mensen uit om te zien of het werkt. Waar deze mensen op uitgezocht zijn weet ik niet. Maar ik heb altijd om één of andere reden recht gehad op de HK en nu behoor ik met m'n abbo daar niet bij. Ik weet niet hoeveel abboleden er zijn maar ik denk dan toch dat je eerst ff de mensen na loopt die abbonee zijn en die dan volgens de nieuwe policy recht hebben op toegang. Kijk dat abbonee zijn is vrijwillig, je maakt de keus om Tweakers en GoT te supporten (waar je natuurlijk ook wat voor terug krijgt) omdat je er graag mag komen en er veel hulp krijgt. Dat zo'n overeenkomst niet in m'n abbo zit dat weet ik.

Ik zou dus gewoon eerst de mensen die een abbo hebben en recht hebben voor laten gaan, pech voor de andere niet abboleden? Ja in mijn ogen wel, niet dat ik het ze niet gun maar zij kunnen net zo goed als ik een abbo nemen. Nu staat er gewoon dat als ik niet tot die groep behoor pech heb gehad. Dat stuit me tegen de borst, ook omdat ik niet mag vragen of ik er wel in mag of er een echt redelijke reden wordt gegeven waarom er voor die 1000 mensen is gekozen.
Dat ik er later misschien in mag is leuk, ik ga er vanuit dat ik erin mag want ik gedraag me op dit forum alleen zijn m'n aantal posts niet zo hoog. Maarja waarom mensen lastig vallen met posts die niet interessant zijn of die in feite dubbel zijn omdat het antwoord er al staat.

Maarja hoe hier soms beslissing worden genomen en hoe die naar de leden worden toegebracht heeft me wel vaker kwaad gemaakt.

Je _had_ toegang tot de HK. Die is gesloten. Nu is er een nieuwe HK waar een selecte groep gebruikers (die met de hand geselecteerd zijn) in kunnen.
Met een abbo heb je geen voorrang in dit proces. Je hebt als abbo user toch ook geen A61 access?
Je koopt met je abbo rechten tot het abboforum. Dat staat in de overeenkomst. In die overeenkomst staat niet dat je "altijd in de HK mag".
Bij het selecteren van users voor de nieuwe HK heeft de GC crew echt niet gewoon domweg de top 1000 van HK posters genomen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SH007 op 24-02-2003 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 24 februari 2003 @ 00:23:
braindead: ik heb nu geen zin om op je hele verhaal in te gaan en alles te weerleggen maar iig al 1 argument tegen je verhaal. Figuren die nu buiten de HK zijn gehouden met opzet (ik noem geen namen.... iedereen die in de HK actief was weet welk type ik bedoel) zouden op die manier alsnog toegang kunnen 'kopen'. Weg sfeer.
Volgens mij lees je niet goed, ik heb het er ook over dat ze aan de nieuwe policy moeten voldoen.

Maar laat ik er maar over op houden. Het heeft toch geen zin, ik zie nog wel wat ik doe met m'n abbo. En veel sfeer in de HK toe gewenst.

Mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 24 February 2003 @ 00:31:
[...]

Volgens mij lees je niet goed, ik heb het er ook over dat ze aan de nieuwe policy moeten voldoen.

Nee... Er ZIJN geen eisen. De top1000 HK gebruikers is bekeken en gewoon individueel besloten of ze toegang moesten krijgen of niet. Zonder opgaaf van redenen. Die mensen mogen er in, en verder gewoon voorlopig niemand.
Ze willen graag een positieve sfeer in de HK en daar hebben ze mensen voor uitgekozen waarvan ze denken dat die het kunnen bewerkstelligen. Mensen die dat niet hebben, maar wel een abbo hebben, zouden er dan ook ineens in moeten?

[ Voor 21% gewijzigd door m-m op 24-02-2003 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dus ik zal me moeten gedragen.

Maar dan zit er dus wel eisen aan m-m :o >:)

Hee jongens veel plezier in de HK, en misschien tot spoedig :+
Vod het nl altijd een leuk forum om ff wat te lezen, jammer dat er altijd een paar zijn die het moeten verzieken :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

E maar gewoon niet al te druk maken hoor :P
Als je denkt dat je er in hoort komt er over een tijdje (dunno wanneer) WEL een mogelijkheid om om toegang te vragen. Wie weet......... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze gevraagd, en als het ooit zover mocht komen denk dan aan mij _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
wat boeit die hk nou :? , er zijn genoeg andere fora om je te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
* ArthurMorgan stelt zijn beloft een dag uit....

Ik kon er vandaag nou niet echt goed over denken op de een of andere manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

[FAQ=oudefaq,#06]
Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 120 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techfora gedaan hebt. Dit lijkt misschien veel maar dat valt reuze mee.
edit: bugje :?
dan zo maar:
[norml]http://gathering.tweakers.net/forum/faq/oudefaq#06[/]

edit2: was al bekend dus: [rml][ FAQ Link] 'Interne' link naar named anchor[/rml] :P

[ Voor 32% gewijzigd door Erkens op 26-02-2003 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Erkens schreef op 26 February 2003 @ 11:46:
[FAQ=oudefaq,#06]

[...]

edit: bugje :?
dan zo maar:
[norml]http://gathering.tweakers.net/forum/faq/oudefaq#06[/]

dat weet je ook maar omdat ik het net in #tweakers.net pastte :P
Maar goed er staat ook niks voor niks _OUDE_ FAQ natuurlijk :P

[ Voor 10% gewijzigd door m-m op 26-02-2003 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

m-m schreef op 26 February 2003 @ 11:47:

[...]

dat weet je ook maar omdat ik het net in #tweakers.net pastte :P
Maar goed er staat ook niks voor niks _OUDE_ FAQ natuurlijk :P
:+

maar dan nog :P
die faq is makkelijk te vinden en dus moet daar wel correcte info instaan, desnoods wordt die hele oude meuk verwijderd, het maakt het er niet makkelijker op voor nieuwe users lijkt mij: "oude faq? dus dat geld niet meer :P" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Dus jullie zijn met de hand 1000 users gaan selecteren :?

En het criteria was of je wel voor een goede sfeer zorgde in de HK. Dat is totaal niet meetbaar natuurlijk :). Dat is puur persoonlijk, de één vindt iets leuk terwijl de ander er op kotst.
En was er ook nog een minimum van aantal posts dat diegene in de HK had?
Als je hier zo nu en dan post en dat zijn gewoon serieuze/sfeerverhogende posts dan lijkt me dat zo iemand net zoveel recht heeft op toegang tot de HK als iemand die hier 24 uur per dag vertoeft.

Ik zit hier trouwens niet te smeken om HK access, dat zal me een rotzorg zijn, daar heb ik wel andere fora voor, maar ik vind de regeling op zijn minst bedenkelijk.
Pagina: 1