Als ik op www.eurotv.com een TV programma aanklik, (Eerst een gidsje aanmaken onder My own TV Guide) bijv onder de categorie "Movies" & dan "Rambo 6" om maar een voorbeeld te noemen, komt er linksboven een witte spikkel in het beeld.
Is dat nou zo een webvlo of wat? Ik heb een jaartje in Denemarken gewerkt ende gewoond, dus ik weet niet of die vlooien hier wel eens besproken zijn hier, heb een search gedaan hier maar er niets over gevonden, dus ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe zo een apparaat werkt, hehe.... Het enige wat ik kon vinden over dit fenomeen was een stukje in de Telegraaf (tsja)... http://telegraafnet.nl/live/nieuws/zoeken.pl?searchword=webvlooien
Het lijkt mij op het eerste gezicht geen hoax, maar dan blijft de vraag, waar wonen die vlooien (nee niet op mijn hoofd) en hoe verspreiden zij zich? Wat kan bijvoorbeeld een bedrijf die zo een vlooiencircus runt doen met deze dingen? Moet je ze ook eten / water geven ect. ect. Okee, shoot.........
Het lijkt mij op het eerste gezicht geen hoax, maar dan blijft de vraag, waar wonen die vlooien (nee niet op mijn hoofd) en hoe verspreiden zij zich? Wat kan bijvoorbeeld een bedrijf die zo een vlooiencircus runt doen met deze dingen? Moet je ze ook eten / water geven ect. ect. Okee, shoot.........