Toon posts:

HDD Overleden? Ik hoop het niet.....

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Nou ik wou eens met me Dual Athlon MP 2200+ gaan spelen, dus ik start hem maar es op en dan tja krijg ik dit vaag berichtje te zien:

"A disc read error occurred Press Ctrl+Alt+Del to restart"

Ik heb al vaker Ctrl+Alt+Del gedaan, maar dat leverde niets op, dus daar om vraag ik het maar hier, want van zo iets heb ik nog nooit van gehoord... :/

Het is trouwens een "IBM Deskstar 60GXP 7200 Rpm 60,1GB" en hij is maar 1 jaar en 3 weken oud, dus garantie kan ik ook wel vergeten, of is er wel wat anders wat ik er aan kan doen?

Is er nog hoop voor mijn schijf :'( , ik hoop dat jullie iets weten.

Afz.

Gold_Leader.

Verwijderd

ik zou zeggen gebruik de search maar!

Verwijderd

die is zo dood als een pier is volgens mij de bekende serie van ibm. je kan hem nog even in een andere pc douwen. en dan ibm eens bellen want volgens mij heb je 3 jaar garantie.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-03 01:11
De 60GXP is een zeer beruchte HDD (imo alles van IBM ;) ). Als je met een floppy/CD opstart, heb je dan wel acces tot je HDD? Wat je ook kan proberen is hem als secundaire HDD in een computer te zetten, kijken of je acces hebt en dan alles back-uppen.

Kijk ook op de IBM site voor tests.

edit:
Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 11:46:
Ik zou zeggen ga even lekker iets anders doen!

[ Voor 25% gewijzigd door internetinfo op 23-02-2003 11:49 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 11:46:
Ipv een niet al te veel helpende antwoord te geven kan je beter wat nuttigs zeggen, beetje botte reply vind je nie?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je hebt gewoon 3 jaar garantie op je hdd.
maar troubleshoot eerst eventjes wat met dat ding...

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, dit is hels...maar ja het gaat er om dat ik weet wat aan der hand is, ik ben er aardig van geschrokken...

Verwijderd

Topicstarter
Maare 1 ding de info die er op stond was exact hetzelfde als al me andere PC's heb er trouwens nog 2 staan, over me data zi ik niet in de war, maar nu dat ik goed weet dat me scijfie overleden is, ga ik maar es terug naar me leverancier en daar krijg ik gelijk een nieuwe, ik hoop nog liever dat ik me geld terug krijg, maar dat zal niet gebeuren vermoed ik....

Tot het medeleven van dit gebeuren, bedank ik iedereen, die mij heb geholpen hier.

Ik ga gewoon terug naar me leverancier en daar kijk ik wel verder.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003)
[search=ibm 60gxp dood]

Daarin is meer dan zat info terug te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.