Mijn floppydrive doet het niet meer
Het zit zo met een opstartdriskette kan die neit meer opstarten geeft ie disk error (40) ofzo en in windows kan je hem ook niet benaderen dan zegt ie dat er geen floppy in zit ook al zit die er wel in. Wel brand het lampje de hele tijd van dat ding. Naja iemand een idee? Of is ie gewoon kapot
Verwijderd
Zitten je kabels wel goed, is namelijk wel is kutten met die kabels die er op 4 manieren in kunnen. Rode draad in flatcabel moet naast rode draad van voeding diskdrive, dus naar de voeddingsconnector toe, en dan heb je nog 2 opties om hem goed in je mobo te rammen, en meestal kan dat ook maar op 1 manier. Werkt het dan nog niet, ander voedingsconnectortje gebruiken. En wil dat zelfs niet werken dan moet je is kijken voor een nieuwe.
Error 40 wil zeggen dat ie geen a kan vinden; dit komt omdat je a flop altijd op de laatste connector moet zitten !!
(Probeer maar; zet in je bios nu ipv een a een b flop en je hebt het probleem niet)
Dus: flop op de laatste connector zetten.
(Probeer maar; zet in je bios nu ipv een a een b flop en je hebt het probleem niet)
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ok thanx ik gaat ff proberenOp donderdag 16 november 2000 15:34 schreef Chemist het volgende:
Error 40 wil zeggen dat ie geen a kan vinden; dit komt omdat je a flop altijd op de laatste connector moet zitten !!