Toon posts:

Micromaxx notebook bij AH

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij Appie Hein is er vanaf 25 feb een aanbieding van een Micromaxx notebook 1.7 GHz Intel Processor voor 999 Euro.
Ik kan niets op internet hierover vinden. Heeft iemand wat meer informatie gekregen over deze aanbieding.
Voor die prijs wil ik wel een notebookje kopen, maar dan mag het geen pruts bookje zijn...

Thnx

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb er ook nog niets van gehoord,

en ik werk bij AH, meestal kennen wij deze acties zon 2 weken van te voren,

maar nog niets van gehoord, bovendien verkopen wij meestal Fujitsu Siemens, dus...

Verwijderd

Ik heb ze eergisteren van de vrachtwagen gelost bij de AH. Zag er redelijk goed uit, heb geen uitgebreide specs bekeken.
Het lijkt mij dat het in principe hetzelfde is als altijd bij de AH en consorten. Je krijgt een leuk ding voor weinig geld. Geen miskoop, maar ook geen superkwaliteitsding. Gewoon een 'ok' product. Als je opzoek bent naar de meest bang for the buck, dan lijkt me dit een uiterst geschikte laptop.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik heb hem zelf ook gisteren gelost :*)
Tis een Celeron 1,7 Ghz met een 20Gig HD en 32mb shared videokaart, intern geheugen weet ik effuh niet maar het was niet veel.
Absoluut niet om mee te gamen dus bijv!!

Hij zag er verder wel goed uit qua behuizing (foto's op doos).
Ik weet niet welke aansluitingen hij verder heeft zoals ethernet of firewire.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:01

Piggen

Lekker bakkie

Voor iets meer heb je ook een Dell notebook (http://www.euro.dell.com/...odel_inspn_inspn_2650.htm), waar nu een hele hoop leuke acties bij zitten (gratis transport, 5% online korting, gratis Geforce 2 Go). Lijkt me een iets betere keus. Alhoewel de Dell maar 128 mb DDR heeft (256 kost 30 euro extra), CD-rom en een 1,6 Ghz Celeron-M heeft.

Edit: Vaag, die site van Dell. Die Celeron 1,6 kun je niet eens bestellen hoewel die wel bij de specificaties staat. Je komt gelijk bij de duurdere P4 versie.

[ Voor 18% gewijzigd door Piggen op 23-02-2003 12:33 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:36

LopeZ

Too much is never enough

Mag nu hier verder gegaan worden.
Algemene Aldi&Lidl PC aanbiedingen topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.