Toon posts:

Star Wars Jedi Outcast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil weer Star Wars Jedi Outcast gaan spelen maar als ik hem heb geinstalleerd en wil gaan spelen geeft hij een foutmelding dat er geen 3D kaart (Geforce 4) is geinstalleerd.
Ik heb de originele versie van het spel.
Ik draai Windows XP op een pentium 4 2.22 GHz met 512 MB of RAM.

Met de videokaart heb ik wel het volgende probleem:
Ik had Windows XP Home Edition, die heb ik geupgrade naar Professional Edition en nu kan ik de videokaart niet meer vinden in de lijst met hardware.
Weet iemand hoe dit komt?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 10:34 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Probeer gewoon eens de nieuwste drivers voor je videokaart. Als je videokaart niet gevonden is had je misschien niet de goede drivers.
En als je een upgrade hebt gedaan zonder een format zou je dat ook nog kunnen proberen, maar dat is nogal extreem.
Heb je dit trouwens ook bij andere spellen?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
De laatste drivers heb ik al gedownload maar die hebben niet geholpen. Ik heb bij Hitman 2 wel ook een foutmelding die ik nog nooit eerder heb gehad ->Fatal Error. Direct3D: Unable to create device. Try changing resolution or colour depth.
Deze problemen (bij Jedi Knight en Hitman 2) heb ik nog niet gehad voordat de PC gecrashed was en opnieuw geinstalleerd. Na de installatie heb ik hem geupgrade naar Professional Edition.

• Hahn
Probeer dan eens wat oudere drivers, want ik denk dat het toch aan je videokaart ligt.
Reinstall Hitman 2 en Jedi Outcast anders eens, misschien is er wat fout gegaan tijdens de upgrade.

Verwijderd

Ik zou eerst eens proberen al je oude drivers goed te verwijderen, bijvoorbeeld met detenator destroyer, is wel te vinden op www.google.com

Installeer daarna eens een andere driver zoals 30.82, staat wel op www.guru3d.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat het aan de drivers ligt want als ik het spel opstart zegt het spel dat ik de videokaart niet heb geinstalleerd. De preciese foutmelding is:
There is no 3D hardware installed in your system.
Maar hij is wel geinstalleerd met de laatste drivers. Toen het nog niet de laatste drivers waren kreeg ik precies dezelfde foutmelding. Jedi Outcast is er pas opgezet nadat de computer is geupgrade dus ik denk niet dat het aan de installatie ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net voor de zekerheid het spel nog opnieuw geinstalleerd maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Ook als ik Detonator Destroyer wil gebruiken om de nieuwe versie van de driver te downloaden kan ik dat niet eens omdat de computer ook hier niet ziet dat de driver geinstalleerd is.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 15:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand een oplossing voor mijn probleem?

• Hahn
Het ligt duidelijk aan de upgrade van Home naar Pro, een reinstall, maar dan gelijk met de volledige versie van Pro moet het probleem oplossen, als niks anders werkt lijkt dat me de enige oplossing.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

En als je nou eens je g4 uit je device manager gooit, pc reboot en dan de zooi opnieuw installeert?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Installeer de jedi knight 2 patch eens. Versie 1.04 om precies te zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 15:24:
Ik heb net voor de zekerheid het spel nog opnieuw geinstalleerd maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Ook als ik Detonator Destroyer wil gebruiken om de nieuwe versie van de driver te downloaden kan ik dat niet eens omdat de computer ook hier niet ziet dat de driver geinstalleerd is.
Detonator Destroyer is alleen voor Windows 9x ;)
Bij 2k/XP kun je Detonators netjes vanuit het Software menu verwijderen.
Pagina: 1